مجله هوگرو

کت مردانه هوگرو

لباس مصاحبه شغلی چگونه باید باشد؟ ( بخش اول )

همیشه مصاحبه شغلی یکی از بخش های مهم زندگی هر فرد محسوب می شود.به همین دلیل انتخاب لباس مناسب مصاحبه شغلی اهمیت زیادی دارد.

اولین برخورد ها همیشه مهم هستند شما باید تاثیر بسزایی بر کارفرمای خودتان بگذارید.بخش مهمی از این تاثیر از انتخاب لباس مناسب برای مصاحبه شغلی نشات می گیرد.در این مقاله به نکاتی اشاره می کنیم تا شما را برای انتخاب لباس مناسب راهنمایی کند.

1. چند لباس اصلی را انتخاب کنید :

نگران نباشید مجبور نیستید پول زیادی هزینه کنید یا مجله های مد را ورق بزنید و ساعت ها زمان صرف کنید تا به یک ست مناسب دست پیدا کنید تا بدانید برای لباس مصاحبه شغلی چه بر تن کنید.خوشبختانه مد مردان نسبتاً ساده است، با استفاده از چند لباس اصلی به راحتی می توانید لباسی شیک حرفه ای و چشم نواز را ست کنید.

2.بازی با رنگ ها :

هنگامی که شما برای اولین به مصاحبه شغلی یک شرکت مراجعه می کنید شاید با نوع پوشش آن شرکت و فرم لباس آن آشنایی نداشته باشید.

در یک مصاحبه با شرکت های استارتاپی و مشاغل غیر حرفه ای می توانید با یک فرم معمولی (کژوال) و اگر برای یک موقعیت شغلی حرفه ای مصاحبه می کنید می بایست ظاهری رسمی تر داشته باشید.

فرم رسمی دارای محدوده زیادی از تنوع های لباس است.ظاهر رسمی شما را حرفه ای تر نشان میدهد و بر عکس تصور بعضی افراد شما را خسته کننده یا خشک نشان نمی دهد و انتخاب خوبی برای همه مصاحبه ها است.

یک کت و شلوار خاکستری را با بافت رنگی در زیر آن فرض کنید ؟ یک ظاهر شیک  و زیبا  اما در عین حال مناسب محل کار و مصاحبه.

3.کت شلوار رنگ روشن :

            مطمئن نیستید که شرکتی که در آن کار می کنید نیاز به یک لباس ساده یا یک لباس رسمی دارد؟

یک رنگ روشن ملایم حد وسط یا یک بلیزر خاکی و شلوار رنگ هماهنگ پیدا کنید. بلیزر تنگ تر از کت‌های اسپرت است و از نظر رسمیت مابین کت‌های اسپرت و کت‌های رسمی قرار دارد.بلیزر خاکی نسبت به کت های مشکی یا رنگ تیره ، ملایم تر است. بدون کراوات گزینه مناسبی است برای زمانی که شما از لباس فرم محل کار خود مطمئن نیستید.

4.بافت یقه هفت :

یک بافت یقه هفت برای اینکه با اطمینان بیشتری ست کژوال بزنید مناسب است.رنگ های خنثی قهوه ای ، مشکی و سرمه ای انتخاب مناسبی است.زیرا با بسیاری از رنگ های مختلف پیراهن از جمله آبی روشن ، صورتی ، لیمویی و سفید دکمه دار و … مطابقت دارند.

لباس بالا تنه را می توان با شلوار پارچه ای یا جین ها برای محیط کار غیر رسمی تر مانند محیط های کاری استارتاپی ترکیب کرد.

5.بلیزر آبی سورمه ای :

یک بلیزر آبی سورمه ای نسل جدید کت و شلوار مشکی معمولی است و یک لباس ارزشمند در کمد لباس شما میتواند باشد.اینکه فرم لباس محل کار شما چه باشد بلیزر می تواند بدون کراوات یا با کراوات پوشیده شود، این رنگ با پیراهن های متعدد مطابقت دارد و میتواند با شلوار خاکستری ، سورمه ای و یا خاکی پوشیده شود.

در بخش اول این مقاله سعی کردیم بالا پوش های مردانه را مورد بررسی قرار دهیم.لباس هایی که برای یک مصاحبه شغلی مناسب است.همچنین برا استایل کژوال و استایل رسمی بررسی کردیم.

درنهایت، پیشنهاد ما این است که اگر به کیفیت لباس و استایل خود اهمیت می‌دهید، برای تهیه لباس‌های خود به قروشگاه هوگرو سر بزنید و یک خرید جذاب، سریع و ساده را تجربه نمایید.

منبع نوشته

فروشگاه کت تک مردانه هوگرو : اینجا کلیک کنید

خرید آنلاین شلوار پارچه ای مردانه هوگرو : اینجا کلیک کنید

فروشگاه پیراهن مردانه هوگرو : اینجا کلیک کنید

سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من