مجله هوگرو

رنگ‌های مناسب فصل زمستان برای آقایان

رنگ های زمستانی طراحان مد معتقدند وقتي بحث رنگ در مد به ميان مي آيد، اولين قدم شناخت رنگ پوست است.حتما برای شما هم پیش آمده لباسی که انتخاب كرديد در عين اينكه ظاهر شيك و زیبایی دارد اما در بدن تان خوب جلوه نمي كند يكي از این دلايل عدم هماهنگي رنگ لباس با رنگ پوست است .بنابراين،انتخاب رنگ مناسب تيپ و استايل شما را خوب و جذاب نشان مي دهد و هرگز نباید قدرت رنگ را در مد دست کم گرفت .

زمستان نيز مانند فصول ديگر نوع پوشش و رنگ مختص به خود را دارد. در انتخاب رنگ های مناسب فصل زمستان براي مردان بايد به سراغ رنگ های گرم نظير قهوه اي،خاكستري،خردلي،زيتوني، قرمز،شتري و بنفش برويد.به دليل اينكه بيشتر ما اطلاعات كاملي در خصوص رنگ ها به ويژه در فصول مختلف سال نداریم تصميم گرفتيم در این مطلب رنگ های مناسب فصل زمستان براي مردان و رنگ های مناسب پوست های مختلف را بيان كنيم.

نكات نحوه انتخاب رنگ براساس رنگ پوست

اولين قدم در تعيين رنگ لباس در هر فصلي مطابق بودن با رنگ پوست هر فرد است. بنابراین اولین قدم تشخیص نوع رنگ پوست تان است .در زير انواع رنگ براي پوست هاي مختلف گفته شده است:

پوست هاي روشن بايد از رنگ‌های خاکستری، بژ و سرمه‌ای استفاده كنند که رنگ را به‌ طور مؤثرتری در آنها نمایان كند.همچنين بايد رنگ های سیاه و سفید و هر رنگی که پوست تان را تیره می کند دوری کنید.

پوست هايي كه رنگ مایل به روشن دارند بايد از رنگ‌هایی مانند سبز، قهوه‌ای و خاکی ، قهوه ای مایل به زرد و زرد کم رنگ،سیاه،سفید،خاکستری،سبز و آبی استفاده كنند و بهتر از پوشیدن رنگ هاي روشن خودداري كنيد.

نكات انتخاب رنگ های زمستاني براي آقایان

  • رنگ‌های روشن‌ زمانی که در کنار رنگ های سیاه یا سفید قرار بگيرند بهتر جلوه مي كنند بنابراين،هرچه رنگ پوستتان تیره‌تر باشد، رنگ‌های روشن‌تر بیشتر برجسته می‌شوند.
  • انتخاب رنگ به همان اندازه که به ظاهرتان مربوط می شود به مواد به کار برده در آن نیز مرتبط است مانند پلی استر یا اکریلیک ربط داده مي شود به عنوان نمونه الیاف طبیعی مانند پنبه و پشم رنگ ها را تيره تر نشان می دهند به خصوص لباس های بافتنی.
  • رنگ هاي متنوع و متضاد با رنگ پوستان را مي توانيد از طريق کفش ها يا لوازم اكسسوري به تيپ تان اضافه كنيد.

آقایان چه رنگ هايي را بايد در زمستان بپوشند؟

 آغاز زمستان به معنای هوای سرد است در اين فصل معمولا رنگ های تیره کمک بزرگی به شما مي کند. استفاده از اکسسوری هایی مانند کلاه، شال گردن و دستکش زیبایی خاصی به استایل مردان می بخشد.

رنگ های زمستانی مناسب آقایان:

رنگ قرمز

قرمز رنگ پرکاربردی در لباس های زمستانی مردانه است. ترکیب این رنگ با سرمه ای، طوسی، سفید و مشکی استایل زیبایی ایجاد می کند.

رنگ بنفش

برای داشتن استایل زمستانی ساده و در عين حال شيك رنگ بنفش بسیار مناسب است. می توانید این رنگ را با بنفش تیره، مشکی و سرمه ای نيز ترکیب کنید.

رنگ شتری

این رنگ محبوب ترین رنگ در بین رنگ های زمستانی مردان است. ترکیب آن با مشکی، سفید و آبی سرمه ای بسیار پر طرفدار و مناسب است.

رنگ خاکستری و آبی

ترکیب این دو رنگ محبوب همانند دو رنگ سیاه و سفید بسیار مفید است.

رنگ سبز زیتونی

انتخاب این رنگ در پوشش مردان در فصول سرد زمستان بسیار مناسب است. ترکیب این رنگ با رنگ های زرد، قهوه ای، بنفش، مشکی، سفید و سبز، استایلی خیره کننده ایجاد می کند.

برای انتخاب لباس با رنگ های زمستانی و ساخت استالی مناسب می توانید به فروشگاه هوگرو به لینک مراجعه و از تخفیف زمستانی هوگرو بهره مند شوید.

منبع نوشته وبسایت

محصولات فروش ویژه
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من