مجله هوگرو

نکاتی برای مد زمستانه مناسب برای آقایان

شيك پوشي در روزهاي سرد زمستان براي بسياري از افراد چالش برانگیز است. اغلب ما همان كت و لباس هاي زمستاني قديمي خود را هر سال مي پوشيم و نوعي تيپ يكنواخت مي زنيم بدون اينكه به مد توجه كنيم.با این حال استایل مناسب فصل سرما برای آقایان نیازمند دانستن نکاتی است که به طور مختصر به آنها اشاره می کنیم.

با اين حال،زمستان براي برخي افراد فصل تيپ زدن است.چه اهل تيپ باشيد يا نه،نحوه لباس پوشيدن در هواي زمستان ،نيازمند دانستن نکاتی است كه در اين مقاله به آنها اشاره كرده ايم.

نکاتی در مورد مد زمستانه

چرم

هیچ کمد لباس زمستانه اي بدون کت چرم کامل نمی شود. چرم لباسي براي تمام فصول سال است كه تقریباً با هر لباسي قابل ست و فوق العاده به نظر مي رسد.

بوت مردانه

بوت های مردانه برای فصل زمستان عالی هستند.مخصوصا اگر با یک شلوار جین آن را ست کنید.

لايه بندی درست لباس زمستانی

مطمئناً پوشدن لباس‌های ضخیم و سنگین در زمستان بسيار سخت است، پوشیدن چند لایه لباس این مشکل را حل می کند ، همچنین به شما این امکان را می دهد که لباس خود را بهتر ست کنید. مثلا لباس یقه اسکی را میتوانید زیر پلیور جلو دکمه دار ، ژاکت یا زیر کت امتحان کنید.

خرید بافت برای استایل مناسب فصل سرما—-> لینک

نکاتی در مورد سبک و مد زمستانه

  • اگر در شهري سرد زندگي مي كنيد، به احتمال زیاد از خود می پرسید که چگونه می توانید در هوای بسیار سرد همچنان زیبا و شیک به نظر برسید؟يكي از راه هاي شیک و در عين حال گرم بودن، پوشيدن جوراب پشمی است.دومین عامل مهمی که در زمستان باید در نظر داشته باشید انتخاب كت زمستاني مناسب است كه بزرگ، حجیم و بدقواره نباشد.
  • در مد زمستانه حتما لباسی را انتخاب کنید که فضای کافی برای حرکت راحت بازوها و شانه ها را داشته باشد.
  • برای استایل و گرما، به دنبال کت بلندتر باشید، درسته كه کت‌های  کوتاه شايد زیبا باشند، اما بهتر است به دنبال کت هاي بلند و پالتو زمستانی باشید.
  • قبل از خرید سبک زمستاني مورد نظر ،رنگ ها را در نظر بگيريد.رنگ هاي خنثی مانند مشکی، کرم، شتری یا خاکستری معمولا عالي هستند.
  • پول بیشتر همیشه کیفیت بهتر را تضمین نمی‌کند، معمولاً بهتر است روی گزينه هاي باکیفیت سرمایه‌گذاری کنید تا برای شما ماندگاری طولانی داشته باشند.

فرض کنیم یک لباس زمستانی از حداقل سه لایه تشکیل شده است. می توانیم آنها را به سه دسته تقسیم کنیم:

لایه های بیس یا پایه ای : زیر پیرهن، تی شرت ، پیراهن .

لایه های میانی : پیراهن پشمی ، پیراهن ، دورس ، بلوز آستین بلند ، ژاکت ، بافت پشمی ، ژاکت جین .

لایه های بالایی : کاپشن ، کت ، پالتو .

قاعده کلی برای پوشیدن لباس لایه ای به این صورت است از نازک به سمت لباس های ضخیم تر انتخاب کنید.

قانون بعدی در مد زمستانه این است که هرگز انقدر لباس نپوشید که نتوانید به راحتی حرکت کنید و همانطور که پیشتر گفتیم حرکت شانه های شما با سختی همراه باشد.

هرگز تصور نکنید که لایه های زیرین دیده نمی شوند لایه های زیرین را هوشمندانه تر انتخاب کنید.اگر شما تی شرتی را به تنهایی و در فصل گرما نمی پوشید پس آن را در زیر لباس های گرم تر در مد زمستانه هم نپوشید.

لایه بندی مد زمستانه برای لباس های رسمی

  1. تی شرت یا زیر پیراهن (لایه پایه)
  2. پیراهن مردانه (لایه پایه)
  3. ژاکت، ژاکت کش باف پشمی یا جلیقه (لایه وسط)
  4. کت تک یا کت و شلوار (لایه بالایی)
  5. پالتو(لایه رویی)

لایه بندی بالا بستگی به شرایط آب و هوایی دارد و در هوای گرم تر رعایت تمام لایه های بالا ضرورتی ندارد.

لایه بندی مد زمستانه برای لباس های غیر رسمی

می توانید یک تی شرت، پیراهن و ژاکت را به صورت لایه لایه بپوشید.

می‌توانید یک ژاکت بافتنی ضخیم را روی یک بافت یا دورس سبک بپوشید.

میتوانید از کت های چرمی به عنوان لایه بالایی استفاده کنید و به عنوان لایه های زیرین می توانید کت جین، پیراهن استفاده کنید.

سوییشرت ها برای آقاین در مد زمستانه بسیار محبوب هستند میتوانید از سوییشرت ها استفاده کنید.به عنوان لایه بالایی سوییشرت میتوان از یک کاپشن سوییت سبک استفاده کرد.

پیراهن های پشمی مردانه بسیار مورد پسند آقایان هستند.این پیراهن ها به جنس کلفت تر و پشمی نسبت به پیراهن های معمولی و زیبایی که این پیراهن ها دارد در مد زمستانه آقایان جایگاه مناسبی دارد.

خرید آنلاین پوشاک پاییزه

هرگز از اکسسوری های زمستانی غافل نشوید.کلاه زمستانی ، شال مردانه و شال گردن از اکسسوری های مورد علاقه آقایان هستند که می توان با هردو استایل کژوال و اسمارت کژوال ست شوند.

خرید اکسسوری از فروشگاه هوگرو کلاه زمستانی و شال مردانه —-> لینک

منبع وبسایت

سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من