مجله هوگرو

پالتو مردانه

نکاتی در مورد انتخاب پالتو مردانه در فصل زمستان

اگر سلیقه خوبی داريد، خريد از هر مكان و برندي برايتان آسان است. اما علم به راهنماي خريد نكات خاص خود را دارد. خريد پالتو مردانه نيز از اين قاعده مستثني نيست و قوانين مخصوصي دارد كه اگر شيك پوش هستيد و به درست لباس پوشيدن اهميت مي دهيد، حتما بايد به آن توجه كنيد.

يكي از نكاتي كه در راهنماي خريد پالتو مردانه بايد در نظر داشته باشيد،مواد تشكيل دهنده آن است.مثلا پالتوهاي پشمي ممکن است ضد آب نباشد، اما یکی از گرم ترین پارچه هایي که از الیاف ریز تشکیل شده است و بدن را به شدت گرم مي كند. براي دانستن نكات بيشتر در مورد راهنماي خريد پالتو مردانه اين مقاله را تا انتها بخوانيد.

پالتو چیست؟

مانند بسیاری از لباس‌های مردانه معاصر، تعیین زمان دقيق اختراع پالتو دشوار است. در حقيقت اوایل قرن 19 زمانی بود که طرح پالتو در بریتانیا معرفي شد.پالتو که از پارچه‌های سنگینی مانند پشم (مرینو، و غیره) ساخته می‌شود، آستین بلند است و اندازه آن تا زانوها مي باشد. پالتو مردانه یکی از ملزومات اصلي کمد لباس مردانه است. پالتو در روزهای سرد زمستان استايل گرم و شیکي ايجاد مي كند ، بنابراين انتخاب پالتويي مناسب برای روزهای سرد، برفی، باد و همچنین برای روزهای آفتابی و گرم در پاییز، زمستان و بهار ضروري است .

پالتو را می توان با ظاهری غیر رسمی نیز ترکیب کرد. حتی می‌توانید آن را با شلوار جین و هر نوع تيپي بپوشيد.انواع مختلف یک پالتو مردانه مناسب استایل زمستاني شما را برجسته می کند. انتخاب طول پالتو به سليقه خودتان بستگي دارد. مهم ترین نکته در هنگام خرید پالتو مردانه، انتخاب جنس آن است . علاوه بر این، پارچه و نحوه دوخت و دوز در ميزان گرم بودن شما موثر است.

پالتو مردانه
پالتو مردانه را می توان هم در استایل کژوال و هم اسمارت کژوال ست کرد.

ويژگي هاي يك پالتو مردانه مناسب:

  • مناسب برای هوای سردتر
  • گرم نگه داشتن بدن
  • مناسب برای رویدادهای رسمی
  • داشتن آستر براي اينكه پالتو به خوبي در تن قرار گيرد
  • كاهش تعریق بیش از حد در گرمای بیش از حد
  • سبک وزن تر و انعطاف پذیرتر

هنگام خرید پالتو مردانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر می‌خواهید برای خريد پالتویی سرمایه‌گذاری کنید که طي سال‌های آینده در کمد لباستان باشد بهتر است مدلی را انتخاب کنید که 100 درصد از پشم باشد و وزن آن نه سبك و نه سنگين باشد .

تناسب:

نحوه تناسب پالتو بر بدن بسيار مهم است طوري كه پالتو روي بدن آویزان نشود.بنابراين،تناسب اندام هنگام تصمیم گیری در مورد خريد پالتو مردانه بسیار مهم است .اگر قصد داريد پالتو را روی کت و شلوار بپوشید، مهم است که فضای کافی در قسمت شانه ها و کمر وجود داشته باشد.

رنگ:

اگر به طور منظم بخواهيد از آن استفاده كنيد،انتخاب رنگ مناسب كه قابل ست با تيپ هاي مختلف باشد،بسيار مهم است.

سبک:

طراحان لباس به طور مدام در حال طراحي مدل هاي مختلف پالتو هستند، با اين حال، در حال حاضر دو سبک اصلی برای انتخاب پالتو وجود دارد: تک سینه و دو سینه.

نسخه های تک سینه مینیمال و تمیزتر هستند و به شما امکان می دهند با هر لباسی، از کت و شلوار رسمی گرفته تا ترکیب شلوار جین و پیراهن آکسفورد مناسب باشند. از طرف دیگر، پالتوهای دو سینه، حال و هوایی سنتی را در خود دارند و راحتتر با لباس مجلسی ست می شوند، مگر اینکه دکمه های آن را ببندید.

نحوه پوشیدن پالتو:

همانطور كه مي دانيد،پالتو به عنوان یک لایه بیرونی و محافظتي برای ماه های سردتر مي باشد.سعي كنيد، سبک پالتوی خود را متناسب با قدتان انتخاب کنید ، همچنین مي توان پالتو را روی ژاکت هودی یا لباس‌های ورزشی بپوشيد.اگر قد کوتاه هستید ، بهتراست به سراغ تک سینه و تا بالای زانو بروید.

آستین:

آستین های پالتو باید سرآستین پیراهن زير پالتو را کاملا بپوشانند و حتی کمی پایین تر باشند.

طول:

امروزه اکثر مردان جوان پالتو هايي تا زانو می پوشند .به خاطر داشته باشید که کت تمام قد ممکن است گرم‌تر باشد اما هنگام حرکت با مشکل مواجه شوید.

همیشه خرید یک پالتوی مردانه خوب، با کیفیت ، جنس عالی و طراحی یکی از دغدغه های جنتلمن های ایرانی است.
برای بررسی و خرید کالکشن زمستانی و هم چنین پالتو پوشاک مردانه ایرانی هوگرو می توانید به این لینک مراجعه کنید.

منبع مقاله: وبسایت

محصولات فروش ویژه
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من