مجله هوگرو

آشنایی با رنگ های ترند پاییز و زمستان سال 1401

فصل پاییز و زمستان فصل کشف و شهود درونی است، فصلی است که طبیعت ما را به سکوت فرا می‌خواند و با بازپس‌گیری هیجانات و شور و حال تابستان، ما را به سمت ژرفا و عمق هستی که خود ما نیز شامل‌اش می‌شویم سوق می‌دهد. مفهوم الهام گرفته شده برای استفاده از رنگ‌ها در پاییز امسال، از این کشف و شهودها است. رنگ‌های منتخب امسال برای آقایان از نوآوری‌های جدیدی نیز استفاده کرده است و استفاده از طیف گسترده‌ای از رنگ‌های روشن و خنثی را نیز در اولویت خود برای رنگ های ترند پاییز و زمستان ۱۴۰۱ قرار داده است. از طرفی از رنگ‌های جسورانه از قرمز گرفته تا سبز تند و یا حتی خاکستری فضایی غافل نشده است، زیرا هر کدام ازین رنگ‌ها نشان دهنده روحیات درونی افراد سرچشمه گرفته است.

این پاییز برخلاف سال‌های گذشته باید شاهد حضور رنگ‌های زیبا و جذاب در تنوع رنگ‌های ترند پاییز و زمستان ۱۴۰۱ باشیم.

پاییز و زمستان ۱۴۰۱  کدام رنگ‌ها را انتخاب کنیم؟

وقتی صحبت از رنگ‌ها باشد، معتبرترین منبع، شرکت پنتون است. همچنین با بررسی فشن‌شوهای مربوط به پاییز و زمستان و توجه به رنگ‌هایی که طراحان برای لباس‌هایشان استفاده می‌کنند، می‌توانیم متوجه شویم که کدام رنگ‌ها امسال به صدر جدول ترند پاییز و زمستان ۱۴۰۱  صعود خواهند کرد. در ادامه با رنگ های منتخب ترند پاییز و زمستان ۱۴۰۱ برای آقایان آشنا می‌شویم و شما می‌توانید هنگام خرید پیراهن مردانه به این نکته توجه کنید که با انتخاب کدام رنگ مطابق ترند بمانید.

در فروشگاه اینترنتی هوگرو مجموعه بی‌نظیری از انواع کت و پالتو مردانه ، کاپشن مردانه ، شلوار مردانه و …. موجود است که با کیفیت پارچه عالی و دوخت بی‌نظیر برای آقایان تولید شده است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و با درنظر گرفتن ترندهای پاییز و زمستان امسال محصول مدنظر خود را انتخاب کنید و با چند کلیک ساده، با اطمینان و خیال راحت محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

پاییز 1401 چه رنگی بپوشیم ؟

یکی از دغدغه‌هایی که آقایان برای خرید پوشاک برای فصل‌های پاییز و زمستان مواجه می‌شوند انتخاب رنگ لباس پاییزی مردانه است، در این مقاله با توجه به رنگ های ترند پاییز و زمستان ۱۴۰۱ به این سوال پاسخ داده‌ایم.

رنگ قرمز بلوداستون

قرمز رنگی تند، بیانگر شور و انرژی است و بدون شک یکی از نمادین‌ترین سایه‌های دنیای مد است. در این فصل جدید، دو رنگ قرمز متفاوت، قهرمان کمد لبا‌س‌های ما خواهند بود. همچنین رنگ قرمز پرشین که الهام گرفته شده از رنگ خاک سرخ قشم است نیز رنگ منتخب سال پنتون شده است. ژاکت‌‌ها و کت‌های مردانه با این رنگ امسال بسیار ترند است.

آبی لازولی و یا لاجوردی

آبی لازولی رنگی آرام و خنک است و با انواع استایل‌‌های لباس‌‌ها ست می‌شود. با نزدیک شدن به فصل های زمستان و پاییز، آقایان به دنبال لباس‌هایی با رنگ‌های سنگین و خنثی مانند آبی تیره یا آسمانی، آبی لازولی و دیگر طیف‌‌های آبی هستند. افرادی که می‌خواهند در طول فصل شیک و لوکس باشند، می‌توانند کت و شلواری را انتخاب کنند که ازین طیف آبی لازولی استفاده شده است.

سبز زیتونی

رنگ بعدی که در لیست رنگ های ترند پاییز و زمستان ۱۴۰۱ هست، رنگ سبز زیتونی است. سبزی که با طبیعت پاییزه ادغام می‌شود. سبز زیتونی یکی از رنگ‌های پایه‌ی پاییزی است که می‌توانید آن را با طیف‌های مختلف سبز ، قرمز مات یا حتی رنگ‌های نئونی و براق ترکیب کنید. حتی اگر علاقه به استفاده از این رنگ در استایل خود ندارید پیشنهاد می‌کنیم حتما از یک اکسسوری سبز زیتونی در استایل‌تان استفاده کنید.

طیف‌های طوسی

از رنگ طوسی به عنوان پادشاه رنگ‌ها یاد می‌شود. استایل‌هایی که با رنگ طوسی طراحی می‌شوند همگی شیک و زیبا هستند زیرا این رنگ خنثی خاص و باوقار است و به راحتی با هر استایلی ست می‌شود. شما برای طراحی استایل پاییزیتان می‌توانید تنها فقط از این رنگ استفاده کنید به شرط اینکه در طیف‌های مختلف و مکمل طوسی استفاده شود. از رنگ طوسی امسال می‌توانید در استایل‌های چندلایه هم استفاده کنید.یک یقه اسکی مردانه طوسی زغالی به همراه یک پافر مردانه طوسی روشن و شلوار طوسی گرویتی استایلی خاص را رغم می‌زند.

بنفش یاسی

استفاده از تم‌های رنگی بنفش در لباس‌های مردانه امسال بسیار ترند شده است. از لباس‌‌های غیررسمی مانند دورس گرفته تا کت‌های تک اسپرت مردانه. حتی لباس‌هایی که در سایه بنفش تیره یا روشن هستند، می تواند مکمل شلوارهای جین مردانه باشد و برای تکمیل این ست از یک کاپشن مردانه شیک استفاده کرد. استفاده از رنگ بنفش یاسی ترکیب با رنگ های خنثی مانند سفید، اکرو و بژ عالی به نظر می‌رسد، همچنین می‌توانید آن را با رنگ قهوهای به عنوان رنگ مکمل برای استایل‌‌های غیررسمی  استفاده کنید.

سخن آخر

با توجه به رنگ‌های ترند شده برای فصل پاییز و زمستان ۱۴۰۱، شما می‌توانید تنوع بی‌نظیری از رنگ‌ها و طرح‌های لباس‌ها را با توجه به سلیقه خود با هم ادغام کنید و در استایل خود استفاده کنید و در این میان به نکته توجه داشته باشید که در انتخاب لباس علاوه بر اینکه به رنگ‌ها توجه می‌کنید به کیفیت آن هم توجه ویژه‌ای نشان دهید، لباس با کیفیت پایه اولیه شیک‌پوشی برای اقایان است. فروشگاه اینترنتی هوگرو با استفاده از بهترین کیفیت پارچه‌‌ها و دوخت عالی، مجموعه پوشاک آقایان را تولید می‌کند. شما می‌توانید در هوگرو از شلوار جین مردانه، اکسسوری مردانه،‌ تیشرت مردانه،‌ هودی مردانه گرفته تا شلوار کتان مردانه و …. را مشاهده کنید و از بین تنوع بی‌نظیر پوشاک خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من