مجله هوگرو

چطور با شلوار کتان، ظاهری خاص و جذابی داشته باشیم؟

شلوار کتان یکی از شلوارهای پرکابرد مردانه محسوب می شود زیرا جزء شلوارهای نیمه رسمی و رسمی به حساب می آید. یکی از نکات مثبت این شلوارها این است که برای تمام فصل‌ها، مناسب و قابل استفاده در مواقع مختلف می باشد. تنوع و گستردگی رنگی این شلوار امکان انتخاب آن بر اساس سلیقه‌ های مختلف و استایل‌های گوناگون را به فرد می‌ دهد. شلوارهای کتان را میتوان نسبت به شلوار های پارچه ای اسپرت تر و نسبت به شلوار های جین رسمی تر دانست. اگر قصد خرید این نوع شلوارها را دارید یا به طور کلی علاقه‌مند آشنا شدن با این سبک شلوار ها هستید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مقاله که اطلاعات مهم و کاربردی درباره خصوصیات شلوارهای کتان مردانه مورد بررسی قرار میگیرد با ما همراه باشید.

تنوع رنگی و استایل های شلوار کتان

شلوارهای کتان مردانه دارای مدل‌ های متفاوتی می باشد برخی از آن ها از نظر دمپا شلوار با یکدیگر متفاوت هستند برای مثال شلوار های کتان دمپاکش، دمپاپاکتی و ساده. همچنین از نظر فیت هم انواع مختفی دارند برای مثال شلوارهای کلاسیک که در موقعیت‌ های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد که فاق نسبتا بلندی دارد و قواره آن معمولا راسته است یا شلوارهای جذب که در استایل های کژوال و موقعیت‌های غیر رسمی مانند میهمانی‌های دوستانه مورد استفاده قرار می‌گیرد از جمله انواع شلوار های کتان مردانه محسوب می شود. این نکته رو هم فراموش نکنید که این مدل از شلوارها دارای جنس های مختلفی می باشد، برخی از آن ها دارای جنس های ضخیم هستند که مناسب برای فصول سرد سال است ولی برخی دیگر از آن ها پارچه ای نازک دارند که می توانید در فصل های بهار و تابستون از آن ها استفاده کنید.
از نظر رنگ هم باید بدانید که جز شلوارهای است که دارای تنوع رنگی بسیار بالا می باشد و دست شما را برای انتخاب رنگ مورد علاقه تان باز میگذارد!. رنگ های مشکی، کرم، سرمه ای و طوسی جزء رنگ های محبوب و پر کاربرد شلوار کتان هستند.

نکات مهم در انتخاب شلوار کتان

هنگام انتخاب و خرید شلوار کتان باید به نکاتی توجه داشته باشید که با رعایت آن ها، میتوانید انتخابی مناسب نسبت به نیاز و استایل خود داشته باشید، در ادامه به نکات اشاره خواهیم کرد.

1.نوع استفاده و قد شلوار

شما ابتدا باید بدانید که شلوار کتانی که قصد خرید آن را دارید برای چه مناسبت یا مکانی می خواهید از آن استفاده کنید. برای مثال شلوار های کتان کلاسیک برای مراسم های رسمی و محیط کار بسیار مناسب هستند اما شلوار های کتان کژوال برای قرارهای دوستانه یا فعالیت های روزمره مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین یکی دیگر از نکات خیلی مهم در انتخاب شلوار مردانه توجه به اندازه قد شلوار می باشد. شما باید نسبت به تناسب اندام خودتان مدل شلوار را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که شلوار خیلی کوتاه یا خیلی بلند نباشد چون در غیر این صورت شکل ظاهری مناسبی برای شما ایجاد نمی کند.

2.انتخاب رنگ و ست

رنگی که قرار است انتخاب کنید باید متناسب با استایل شما باشد. با انتخاب رنگ های خنثی ها کار شما برای ست کردن با لباس ها دیگر ساده می شود و به راحتی میتوانید یک استایل جذاب برای خودتان ایجاد کنید. البته استفاده از رنگ های خاص نیز استایل شما را متفاوت می کند و دارای جذابیت خاصی می باشد ولی باید به صورت خیلی دقیقی با لباس های دیگر ست کنید که جلوه خوبی برای شما داشته باشد.

3.جنس پارچه و جزئیات طراحی

با توجه به فصل مورد نظر، ضخامت مناسب پارچه را در نظر بگیرید. برای فصول گرم تر، پارچه کتان نازک و برای فصول سردتر، پارچه کتان ضخیم استفاده کنید تا از انتخاب خودت لذت ببرید.
جزئیاتی مانند دکمه‌ها، دوخت‌ها و جیب‌ها را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که کیفیت این جزئیات با انتظارات شما یکی است.

سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من