مجله هوگرو

ایده هایی برای مد مردانه در فصل بهار

ایده های مد بهار مردانه يكي از بهترین استایل مردان است كه بايد با دقت فراوان انتخاب شود و از الگوهاي بهاري الهام گرفته شود. در حال حاضر، بیش از 4000 پوشاك و پارچه هاي منحصر به فرد مردانه وجود دارد كه مي توان ايده هاي بهاري فوق العاده اي ايجاد كرد.تعطیلات بهاری فرصتی عالی برای لذت بردن از لباس های رنگي با طرح هاي گل دار است .با اين وجود همه ما اين دغدغه را داريم كه فصل بهار كمد لباس خود را با لباس هاي جديد به روز كنيم.

اگر مي خواهيد با جذاب ترین ایده های مد بهار مردانه آشنا شويد، ،مقاله زير را از دست ندهيد.

فوت و فن هاي انتخاب ایده های مد مردانه فصل بهار

اهميت شيك بودن براي مردان نيز ضروری است ، مردان در جامعه و خانواده جايگاه خود را دارند كه اهميت شيك بودن براي آنها معناي تازه اي پيدا ميكند.در هر فصلي، طرح ها و روندهاي مد در حال تغییر است. یکی از فوت و فن هاي انتخاب لباس بهار باري مردان در نظر گرفتن، نوع پارچه مورد استفاده است.

لباس هاي بهاري بايد از پارچه هایی مانند پنبه، وی یا کتان باشد.

زيرا اين نوع پارچه ها عرق را جذب مي كند و باعث مي شود هوا در لباس جریان یابد تا احساس شادابی بیشتری داشته باشید. یکی از پارچه هایی که هرگز از مد نمی افتد و می توانید در هر فصلی بپوشید، شلوارجین است. پارچه جین قابل ست ترين پارچه با هر نوع لباسي است.

علاوه بر جين، پنبه اصلی‌ترین و محبوب‌ترین الیاف مورد استفاده در جهان است كه خنک، قابل تنفس و راحت مي باشد و مناسب فصل بهار است. ابریشم نيز یکی از قدیمی ترین الیاف نساجی است كه به دليل جذب رطوبت بالا  در تابستان و همچنین زمستان قابل پوشیدن باشد.همیشه مهم است که از این واقعیت آگاه باشید که اصیل و منحصر به فرد بودن و راحتي بهترین بخش از سبک های فصل بهار مردانه است.

تیشرت نخی آستین کوتاه

ایده های مد مردانه در فصل بهار

هواي بهاري معمولا نيمه گرم و خنك مي باشد،به همين دليل ايده هاي مد بهار مردانه در آن بي شمار است. كه به برخي از آنها در زير اشاره مي كنيم:

  • شلوار جين راسته به رنگ  آبی کم رنگ يكي از ايده هاي مدبهار مردانه است. اگرچه شلوار جین تیره در یک دهه گذشته ترند غالب بهاري بوده است، در ماه های گرمتر بايد از رنگ های تیره اجتناب كنيد و شلوارهاي غير راسته را انتخاب كنيد.
شلوار جین آبی کم رنگ
  • کفش‌های کتانی و ورزشي بهترين و جذاب ترين مد بهاري مردانه هستند.
  • استايل رسمي گزينه هاي بسيار متنوعي دارد كه برای فصل بهار مناسب مي باشد.
  • يكي از ايده هاي مد بهار مردانه انتخاب لباس هايي با رنگ خنثي از قبيل رنگ های طوسی ، خاکستری ، دودی و رنگ های دسته کرم ، بژ و شیری ، نقره ای ، خاکی هستند.
  • پوشيدن اين رنگ ها در بهار مد و تيپ بهاری مردانه را زیباتر می کند.
  • ست های کوتاه،برای ظاهر بهاری ضروری مي باشند. در حقيقت، ست‌ها راهی بدون دردسر برای کنار آمدن با روزهاي سرد و گرم بهاري است.
  • كلاه يكي از لباس هاي بهاري كه تيپ مردان را بسیار چشمگیر مي كند.

رنگ هاي كم رنگ

بهار زمانی مناسب برای آن است که مردان براي تيپ خود رنگ های تیره پاییز و زمستان را کنار بگذارند و به دنبال لباس هایی باشند که دارای طرح گل و رنگ های کم رنگ مانند سبز پسته ای، صورتی روشن و آبی آسمانی است. علاوه بر این، پارچه های سبک وزن مانند پنبه یا کتان انتخاب مناسبي براي گرماي بهاري است.


لباس هاي ساده الماس مد مردانه در فصل بهار

لباس‌هاي ساده ظاهر کلاسیک بهاری دارند که هرگز از مد نمی‌افتند. به عنوان مثال تی شرت هاي نخی یا پیراهن های کتان برای فصل بهار عالی هستند. همچنين،پلوشرت های سه دکمه به همراه شلوار پارچه ای میتواند استایلی جذاب را برای آقایان به ارمغان بیاورد.

پیراهن های آستین کوتاه نخی کلید مد مردانه در فصل بهار

پیراهن های آستین کوتاه مردانه نخی می تواند ضروري ترین لباس های هر مردي در روزهاي بهاری باشد. در انتخاب اين نوع لباس بهتر به دنبال رنگ‌های روشن‌تر مانند سفید و پاستلی و همچنین طرح‌های گلدار باشيد.

پیراهن آستین کوتاه نخی مردانه

کیفیت را فراموش نکنید

پوشاک مردانه هوگرو به عنوان یک عضو در زمینه پوشاک مردانه افتخار تولید پوشاک مردانه باکیفیت برای آقایان شیک پوش را دارد.ازین رو با توجه به اهمیت مد مردانه در فصل بهار از کالکشن جدید بهاری و تابستانی خود رو نمایی کرده است.
بازدید از فروشگاه آنلاین هوگرو لینک

منبع مقاله سایت

سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من