مجله هوگرو

تفاوت هودی و سوییشرت مردانه چیست؟

سویشرت و هودی مردانه از دسته لباس‌های گرم مناسب روزهای سرد سال است که در این روزها ترند لباس جوانان و آقایان خوشتیپ شده است. فرق هودی و سوییشرت مردانه یکی از سوال‌هایی که در فصل پاییز و زمستان برای آقایان پیش می‌آید زیرا که بسیاری از افراد تفاوت این دو لباس مردانه را نمی‌دانند و به اشتباه از آن‌ها نام می‌برند. در این مقاله ابتدا به معرفی هودی مردانه و سوییشرت مردانه می‌پردازیم و سپس تفاوت‌های این دو لباس ترند مردانه را ذکر می‌کنیم.

هودی مردانه چیست؟

هودی مردانه لباس گرمی است که جلو بسته است و دارای کلاه است و برخی هودی‌های مردانه در قسمت جلویی لباس یک جیب بزرگ دارند. هودی‌ها معمولا بدون جنسیت هستند و هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند و جزو استایل پاییز و زمستان خود در نظر بگیرند. هودی مردانه حتی امروزه محبوبیت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است و به خصوص در بین نوجوانان جزو استایل‌های پرطرفدار به شمار می‌آید. هودی مردانه را می‌توان به همراه شلوار اسلش مردانه پوشید و یا با یک شلوار جین مردانه ست کرد. همچنین هودی مردانه را می‌توان به صورت استایل چندلایه و زیر کاپشن و کت مردانه پوشید.

سوییشرت مردانه چیست؟

سوییشرت مردانه از جمله لباس‌های مردانه گرم است که از جلوی لباس دارای زیپ سرتاسری می‌باشد و بیشتر مدل‌های سوییشرت مردانه دارای کلاه نیز می‌باشند. سوییشرت مردانه با توجه به جنسی که دارد مناسب فصل بهار، پاییز و زمستان است. معمولا سوییشرت مردانه را در استایل‌های رسمی استفاده نمی‌کنند و بیشتر مناسب استایل‌های کژوال، سفر و دورهمی‌های دوستانه است.

امروزه جوانان سوییشرت‌های مردانه را به صورت اورسایز می‌پوشند که در این صورت چندسایز بزرگتر از سایز اصلی خود می‌خرند.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای جامع خرید پیراهن مردانه را نیز مطالعه کنید.

فرق هودی و سوییشرت چیست؟

در قسمت قبلی به صورت کلی از تفاوت های هودی و سوییشرت مردانه گفتیم. درست است که غالبا هودی و سوییشرت مردانه هر دو دارای کلاه می‌باشند و هر دو جنس پارچه‌های گرم تولید می‌شود، اما نکته‌ای که حائز اهمیت است و تفاوت این دو را نشان می‌دهد در قسمت جلویی کار و لباس است. هودی مردانه لباسی جلو بسته است که جیب بزرگی در وسط لباس دارد به طوری که اگر هر دو دست را در جیب قرار دهید، دست‌ها از داخل جیب هودی به همدیگر می‌رسند. از طرفی سوییشرت مردانه در قسمت جلویی لباس دارای زیپ سر تا سری است که هم می‌توان به صورت زیپ باز استایل کرد و هم می‌توان زیپ آن را به صورت کامل بست.

نکته مهمی که در تفاوت هودی و سوییشرت مردانه باید ذکر کرد،‌ این است که استایل‌های هودی و سوییشرت مردانه مانند هم نیست. به طور مثال ستی که به همراه هودی مردانه انتخاب می‌کنید ممکن است مناسب ست سوییشرت مردانه نباشد و لباسی که برای سوییشرت مردانه در نظر می‌گیرید را نباید با هودی بپوشید. پس خوب است که به صورت کامل با تفاوت‌های هودی و سوییشرت مردانه آشنا باشید.

یک پلیور بزرگ با یک شلوار تنگ یا هر چیزی که بالاتنه شما را برجسته می کند، بسیار جالب و شگفت انگیز است؛ در حالیکه یک هودی با توجه به نیمرخ و طرز آویختگی آن ممکن است به چیزی متفاوت برای تکمیل شدن نیاز داشته باشد.

از آنجایی که هودی‌ها جلو بسته هستند، می‌توان آن را با لباس‌های مردانه جلو باز مانند کاپشن مردانه، کت مردانه و پیراهن مردانه ست کرد. یکی از پیشنهادهای خوب، استفاده از کاپشن چرم روی یک هودی مشکی است که علاوه بر حفظ گرما، ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد و می‌توان آن را با یک شلوار تنگ مشکی یا جین ست کنید و یا برای اینکه زیاد تیره جلوه ندهد می توانید زیر کاپشن خود از یک هودی طوسی روشن و یا کرم استفاده کنید.

اما اگر کت جین از انتخاب‌های استایل شما برای روزهای سرد سال است می‌توانید کت جین مردانه را با سوییشرت مردانه ست کنید. کت جین به همراه سوییشرت مردانه و در زیر تیشرت مردانه به صورت استایل چندلایه پوشیده می‌شود و مناسب استایل‌های سفر، کژوال و استریت استایل می‌باشد.

همچنین می‌توانید از هودی و سویشرت خود را به تنهایی استفاده کنید و آن‌ها را با یک کفش کتانی مردانه و یک شلوار جین ست کنید.

محبوب‌ترین مدل‌های هودی و سوییشرت مردانه

بعد از اینکه با تفاوت‌های هودی و سوییشرت مردانه آشنا شدید و نکاتی که برای استایل‌های هر کدام باید رعایت کرد را یاد گرفتید بهتر است از جدیدترین و ترند مدل‌های هودی و سوییشرت مردانه نیز آشنا شوید. بدین صورت در هنگام خرید هودی و سوییشرت مردانه می‌توانید به راحتی انتخابی شیک و جذاب را داشته باشید. در ادامه محبوب‌ترین مدل‌های هودی و سوییشرت مردانه را معرفی کردیم:

محصولات فروش ویژه
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من