مجله هوگرو

تیشرت‌های مردانه و هنر استایل آن ها

تی‌شرت‌های مردانه امروزه به عنوان لباس های کژوال یا اسمارت کژوال و حتی در شرایطی رسمی به حساب می آیند و نمادی از ذوق و سلیقه فردی در دنیای مد محسوب می شود. در اینجا، ما به دنبال بررسی این پدیده هستیم؛ طراحی‌های جدید، روندها و ترفندهای استایلی که باعث می‌شود تیشرت‌های مردانه نه تنها به لباسی روزمره تبدیل شوند، بلکه برای ایجاد استایل‌های شیک و متفاوت نیز بکار گرفته شوند. تقریباً همه مردان حداقل چندین تی‌شرت در کمد لباس‌شان دارند، اما مهم‌ترین سوال این است که آیا همه از این تی‌شرت‌ها به درستی استفاده می‌کنند؟ در این مقاله، ما با هم به بررسی این روندها و ایده‌ها خواهیم پرداخت، تا شما هم با استفاده از تیشرت‌های مردانه، استایلی منحصر به فرد و جذاب را برای خود ایجاد کنید. همراه ما باشید تا به دنیای پوشاک و استایل مردانه به‌طور دقیق‌تر بپردازیم.

انواع تیشرت های مردانه

در بخش سعی می کنیم که انواع تیشرت های مردانه رو به شما معرفی کنیم . با توجه به رشد دنیای مد و پوشاک ممکن انواع زیادی تیشرت مردانه وجود داشته باشند اما ما در این بخش به معرفی انواع محبوب این دسته از لباس ها اشاره خواهیم کرد.

تیشرت راه راه

یکی از تیشرت های جذاب و پرطرفدار امروزه، تیشرت های راه راه هستند که انواع مختلفی شامل راه راه های افقی، عمودی، درشت و باریک می باشند. ویژگی منحصر به فرد این نوع تیشرت این است که اگر شما اضافه وزن دارید می‌توانند با پوشیدن تیشرت‌های تیره با راه‌راه‌های عمودی خود را لاغر‌تر نشان دهید. همچنین اگر لاغر هستید می‌توانید با تیشرت‌های راه راه افقی، خود را چاق‌تر نشان دهید. تیشرت های راه راه عمودی برای بلند تر نشان دادن قد شما هم تاثیر گذار هستند اما سعی کنید از تیشرتی که راه راه درشت و با فاصله دارد استفاده کنید.

تیشرت ساده

محبوب ترین تیشرتی که از زمان قدیم تا به امروز وجود دارد و همیشه جز مد به حساب می آیید، تیشرت های ساده هستند. همانطور که می دانید زیبایی در سادگی است، در خصوص این نوع پوشاک نیز این موضوع صدق می کند.
تیشرت های ساده کاربرد های مختلفی دارد و جز آیتم های محسوب می شود که آقایان حتما باید در کمد لباس هایشان داشته باشند. یکی از ویژگی های منحصرد به فرد تیشرت های ساده این است که شما می توانید استایل های مختلفی با آن داشته باشید. برای استایل های کژوال، اسپرت و حتی رسمی این نوع لباس گزنیه بسیار مناسبی می باشد. تیشرت های ساده را میتوانید به صورت تک آیتم بالا تنه یا به عنوان لباسی زیر لباس دیگر استفاده کنید.

تیشرت یقه هفت

این مدل با یقه ‌ای به شکل حرف V طراحی شده است و به خاطر ظاهری متفاوت، محبوبیت زیادی دارد. با توجه به ویژگی‌های استثنایی تیشرت‌های مردانه یقه هفت، این پوشاک می‌توانند در تمام فصول سال و موقعیت‌ها به تنهایی یا با لباس های دیگر مورد استفاده قرار گیرند.

تیشرت‌ طرح‌دار

تیشرت‌های طرح‌ دار نیز یکی از پرطرفدارترین و متنوع ترین نوع تیشرت‌ها هستند.تیشرت‌های مردانه با طرح‌ها، نقوش، شعارها و تصاویر متنوعی از جمله نقش‌های گرافیکی، طبیعت، فیلم‌ها و… تزئین شده‌اند. این نوع تیشرت‌ها به دلیل تنوع و گستردگی طرح‌ها، به سلیقه‌ها و علایق مختلف افراد می‌پردازند. این سبک پوشاک بیشتر مورد توجه جوانان قرار گرفته است.

تیشرت اورسایز

تیشرت های اورسایز امروزه جز پوشاک ترند محسوب می شود. ویژگی مثبت این تیشرت ها راحت بودن آن ها است که در فصول گرم سال مورد توجه قرار میگیرد. برای کسانی که علاقه به استایل های ریلکس فیت دارند لباس های اورسایز بهترین گزنیه به حساب می آیند. باید در نظر بگیرد که این سبک پوشاک جز استایل های کژوال محسوب می شود و باید پایین تنه مخصوص به این استایل رو استفاده کنید. سعی کنید از پوشیدن شلوار های به شدت جذب با این تیشرت های خودداری کنید چون عموما جلوه جالبی برای شما ایجاد نمی کند.


معرفی چند ست جذاب به همراه تیشرت

شلوار جین: شلوار جین به همراه تیشرت ها جز پرکاربرد ترین استایل ها محسوب می شود زیرا به همراه شلوار جین شما میتوانید انواع تیشرت ها رو بپوشید. فقط سعی کنید تناسب رنگی درستی بین بالا تنه و پایین تنه شما باشد. اگر رنگ بالا تنه شما روشن است پیشنهاد می کنیم از شلوار جین های تیره استفاده کنید. برای کفش هم شما با توجه به نوع استایل خودتان می توانید هم از ونس های ساده و هم کتانی استفاده کنید. اگر شلوار جین شما ریلکس فیت می باشد از تی شرت های اور یا تیشرت های گرافیکی استفاده کنید. به علت اینکه تیشرت ها آستین کوتاه می باشند سعی کنید حتما از اکسسوری های مانند ساعت یا دستبند استفاده کنید.
شلوار پارچه ای: خاص ترین استایلی که می توانید با تیشرت داشته باشید استفاده از شلوار پارچه ای پیلی دار یا ساده به همراه تیشرت است. حتما از تیشرت های ساده با رنگ های خنثی استفاده کنید و سعی تیشرت را داخل شلوار قرار دهید. ساعت و ونس ساده مردانه می تواند این استایل را کامل کند. این استایل، اسمارت کژوال می باشد که امروزه بسیار ترند شده است و طرفداران زیادی دارد.
شلوارک: این ست جز ست های تابستانی محبوب به شمار می آیید. شما می توانید برای این استایل از تیشرت و شلوارک همرنگ استفاده کنید یا رنگ های که تضاد دارند. برای این استایل هم می توانید از کتانی های ورزشی و هم ساده انتخاب کنید. رنگ جوراب شما نیز مهم است در این استایل، پس حتما به آن توجه کنید.
لباس رویه: در فصول بهار و پاییز که هوا کمی خنک هست شما میتوانید روی تیشرتتان انواع پوشاک مانند سویشرت، ژاکت و پیراهن بپوشید که در صورت سرد شدن هوا از شما محاظت کنند. البته به این نکته نیز توجه کنید که باید از رنگ و سایز این پوشش ها متناسب باشند تا استایل جذابی برای شما ایجاد کنند.

سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من