مجله هوگرو

ده استایل جذاب مردانه برای پاییز ۱۴۰۱

هر ساله با رسیدن فصل پاییز تنوع بی‌نظیری از لباس‌ها و مدها برای فصل جدید رونمایی می‌شود و همواره منتظر مجموعه ای از مدهای پاییزی مردانه در سال ۲۰۲۲ به همراه شروعی تازه برای فصل جدید هستیم، چه لباس‌هایی باشد که مبتنی بر آخرین ترندهای روز دنیا هست، چه پوشیدن و انتخاب لباس یا وسایل شیک و  کیفت بالایی باشد که بتوانید ظاهری با حداکثر زیبایی و خوش پوشی برای خود ایجاد کنید؛ ما در هوگرو این اطمینان را به شما می دهیم که انتخاب و استفاده از کالکشن‌های پاییزی این برند که مبتنی بر ترند و مد روز، میتواند الهام بخش استایل شما باشد و با این انتخاب سبک استایل در کمد لباستان امتیاز بالایی را در دنیای مد کسب می‌کنید. در هر برنامه ای که در این فصل سال برای خود دارید چه مراسم‌های رسمی باشد و یا مراسم غیررسمی و یا برای رفت‌وآمد به دانشگاه، به شما کمک میکنیم که ظاهری جذاب و جدید داشته باشید.

با انتخاب این ده استایل جذاب مردانه برای پاییز ۱۴۰۱ از برند هوگرو، همیشه شیک و به‌روز باشید و برای پاییز امسال از آنها استفاده کنید و از فصل پاییز نهایت لذت را ببرید.

لباس‌های چهارخانه مردانه

لباس مردانه چهارخانه عضو دائم بهترین استایل‌های پاییزی مردانه هستند. این لباس با رنگ‌های متفاوت (نارنجی، قهوه‌ای، قرمز، زرد، و…) فصل پاییز را به خوبی تداعی می‌کنند. چند مدل مختلف با رنگ و طرح‌های متفاوت‌ بخرید تا در طول فصل پاییز و یا حتی زمستان آن‌ها را به تن کنید و از استایل شیک و جذاب آن‌ها لذت ببرید. لباس‌های مردانه با طرح چهارخانه را می‌توان با کاپشن مردانه که ساده و تک رنگ است بپوشید. برای شلوار هم می‌توانید از شلوار جین استفاده کنید.

نقش پالتو فوتر مردانه در ست پاییزی ۱۴۰۱

پالتو مردانه فوتر و پالتو یقه جناغی، در دسته البسه مهم زمستانی قرار می گیرد که همواره می توان شاهد حضور آن در کمد آقایان بود. این محصول هم شیک و زیبا بوده و هم می تواند شما را در برابر سرمای زمستان، در امان نگاه دارد. از پالتوی مردانه در استایل های رسمی در پاییز ۱۴۰۱ استفاده می‌شود. پالتو فوتر مردانه در رنگ های سرمه‌ای، زغالی و شتری در پاییز ۱۴۰۱ بسیار ترند هست و از دسته استایل جذاب مردانه ای است که به سادگی می توانید آن را با انواع شلوار جین، شلوار کتان مردانه و ترکیب آن با بوت و پلیور های مردانه، ست کنید.

ژاکت و بافت جذاب و پاییزی مردانه

ژاکت و بافت مردانه مناسب فصل پاییز و زمستان هستند و به عنوان پوشش زیرین انواع کت مردانه ، پالتو مردانه، اورکت مردانه و سایر البسه دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.
از نظر رنگ و مدل، بافت یا پلیور آن‌قدر تنوع دارند که بتوانند تکمیل کننده بسیاری از استایل‌های شما در طول پاییز و زمستان باشند و آقایان شیک پوش می‌توانند بر اساس سلیقه خود، پلیور و بافت مناسبی را از هوگرو خریداری نمایند. همچنین از پیراهن‌‌های پشمی مردانه هوگرو غافل نشوید، پیراهن پشمی مردانه نیز مانند بافت مردانه برای ست زیر پالتو بسیار جذاب می‌شوند و یا برای استایل‌های کژوال پوشیدن پیراهن پشمی مردانه به همراه شلوار جین مردانه بسیار شیک و راحت است.

شلوار جین مردانه در استایل پاییزی

با داشتن چند مدل جین مردانه در رنگ‌های مختلف، راحت‌تر می‌توانید در طول فصل استایل های مختلف بپوشید. سعی کنید شلوار جین را با کتونی یا بوت به تن کنید. همچنین برای داشتن استایل کژوال در پاییز ۱۴۰۱ داشتن شلوار جین رنگ تیره بسیار کاربردی و مناسب است.

استفاده از شلوار کتان مردانه

شلوار کتان در پاییز به دلیل تطابق رنگ خاکی با رنگ‌های پاییزی یکی از بهترین استایل های پاییزی مردانه به حساب می‌آید. یکی از بهترین ویژگی‌های شلوارهای کتانی این است که برای مناسبت‌های رسمی یا غیر رسمی مناسب هستند. برای داشتن یکی از بهترین استایل های پاییزی مردانه در سال ۱۴۰۱ می‌توانید شلوار کتانی به همراه کت و کفش رسمی به تن کنید یا برای ساخت یک استایل اسپرت به همراه شلوار کتانی یک پیراهن چهارخانه و یا بافت بپوشید.

لایه‌ بندی در استایل پاییزی

یکی از اصلی‌ترین  و مهمترین نکات در استایل جذاب مردانه برای پاییز ۱۴۰۱ لایه بندی در لباس پوشیدن است، اگر بتوانید لایه ‌بندی درستی در استایل خود به کار ببرید هم به لحاظ کاربردی بودن و هم به لحاظ زیبایی و جذابیت جلوتر از بقیه قرار میگیرید و با انتخاب ترکیب‌های رنگی جذاب، میتوانید یک تیپ پاییزه شیک و عالی برای خودتان بدست آورید.

از کتونی سفید مردانه غافل نشوید

داشتن کتونی سفید مردانه مکمل بیشتر استایل‌های پاییزی مردانه ۱۴۰۱ هست. کتونی سفید مردانه را با قیمت مناسب و کیفیت عالی می‌توانید از هوگرو خرید کنید. برای مشاهده قیمت اینجا کلیک کنید.

سبک خود را فراموش نکنید

از مسائل مهمی که در پاییز ۱۴۰۱ به آن توجه می‌شود این است که هر فردی سبک و استایل خود را حفظ کند و مطابق با سلیقه و شخصیت خود یک استایل شیک و خاص داشته باشد. این بدین معنی است که اگر شما سبک خودتان را پیدا کرده اید لزومی ندارد که آن را تغییر بدهید. راه حل اینکار اینست که شما با داشتن سبک خودتان میتوانید از آیتم های مینیمال با رنگ‌های مناسب فصل پاییز استفاده کنید.

تیپ سرتا پا جین پاییزی مردانه

اگر عاشق جین باشید این ست مخصوص شماست! پاییز امسال، یک کت جین در کنار شلوار جین یا یک پیراهن جین در کنار شلوار بگی جین و کلاه سطلی استایل شما را به کلی دگرگون می‌کند. در این استایل جذاب مردانه بهتر است رنگ‌ جین‌ها به هم نزدیک باشد اما اگر دوست دارید متفاوت به نظر برسید هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد.

استفاده از کلاه بافت

کلاه بافت مردانه مکمل استایل‌های کژوال پاییز ۱۴۰۱ هست. کلاه‌ها اکسسوری‌های کاربردی به شمار می‌روند و کلاه‌ پشمی و بافتنی تیپ زمستانی و پاییزی‌تان را کامل و گرم‌تر می‌کند. اما در انتخاب رنگ کلاه بافت مردانه باید توجه داشته باشید که متناسب با پیرهن و یا لباس بافت مردانه‌ای که پوشیدید باشد. هوگرو تنوع بی‌نظیری از رنگ‌های کلاه بافت مردانه دارد که می‌توانید با هر تیپ و استایلی ست کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم جذاب‌ترین ترند مردانه پاییز ۲۰۲۲ را معرفی کنیم. لباس‌های پاییزه مد و فشن امسال به سبک مینیمال و سادگی بازگشته‌اند. کت‌های ساده و اورسایز، رنگ‌های خنثی همگی ما را به  سبک کلاسیک و مینیمال بازگردانده‌اند. هوگرو انواع آیتم های ترند ۲۰۲۲ با قیمت مناسب برای شما در وبسایت خود فراهم کرده است. شما میتوانید ترند های پاییز سال ۲۰۲۲ را در محصولات هوگرو جستجو کنید و استایل مناسب خود را بسازید.

سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من