مجله هوگرو

راهنمای انتخاب پیراهن آستین کوتاه مردانه

پیراهن تابستانی : راهنمای انتخاب پیراهن آستین کوتاه مردانه

با تمام مزایایی که تابستان دارد ، این فصل می تواند برای انتخاب لباس فصلی دشوار باشد.مجموعه لباس ها در فصل تابستان محدود است برای همین خلاقیت در زمینه ست کردن لباس میتواند دشوار باشد.

در زمستان شما با مجموعه ای از تنوع طرح مانند بافت های زمستانی ، کاپشن ، پالتو ، پیراهن های پشمی روبه رو هستید اما در تابستان گزینه های کمتری پیش رو دارید.در تابستان شما یک ابزار مهم  در اختیاردارید به شرطی که بتوانید از آن به نحو احسن استفاده کنید.آن ابزار چیست؟

یادداشت کنید : پیراهن آستین کوتاه دکمه دار

این انتخاب تابستانی بهترین دوست هر مردیست که به دنبال لباس سبک در فصل گرمی مثل تابستان است.

در این محتوا ما قصد داریم هر آنچه درباره پیراهن آستین کوتاه مردانه لازم است را بازگو کنیم :

چرا یک پیراهن آستین کوتاه بخریم؟

یک پیراهن آستین کوتاه دکمه دار انتخاب هر مردی در فصل گرم تابستان است.در حال حاضر انتخاب های زیادی برای این محصول وجود دارد.بیشتر برند های مطرح پوشاک در دنیا حداقل تعدادی ازین محصول را در بین محصولات خود جا داده اند.

ملاحضات قبل از خرید

برای خرید پیراهنی که متناسب با سلیقه شما باشد کمی دست نگه دارید و تا پایان این محتوا همراه ما باشید :

برش :

برش همه چیز می تواند باشد.برش تقریبا برای هر لباسی که فکرش را بکنید صدق می کند اما برای پیراهن ها ارزش دو چندانی دارد.البته برش های مختلفی وجود دارد و همه آنها نباید به یک شکل باشد.با این حال به استثنای پیراهن های اورسایز ، قوانین یکسانی برای پیراهن ها وجود دارد مانند قرار گرفتن درز دوخت سر شانه دقیقا بر روی شانه ها و دمپا باید چند سانتی متر زیر کمر شما قرار بگیرد.

پارچه :

در هنگام صحبت درباره پیراهن های مردانه انتخاب زیادی برای نوع پارچه وجود ندارد.پوپلین و کتان از محبوبترین پارچه ها برای پیراهن هستند.کتان یک پارچه فوق العاده سبک و خنک است.زمانی که شما یک پیراهن کتان را در تابستان به تن می کنید نسیم تابستانی را بر روی پوست خود حس خواهید کرد.

رنگ و طرح :پیراهن آستین کوتاه مردانه چهارخانه

شروع جذاب از این نقطه شکل می گیرد.زمانی که صحبت از طرح و رنگ پیراهن آستین کوتاه می شود انتخاب های بیشماری در مقابل دارید.پیراهن های رنگی تا طرح های چهارخانه از محبوبترین ها هستند اما شما نباید لذت به تن کردن پیراهن های گلدار
و یا طرح های هاوایی را از دست بدهید فقط سعی کنید که در ست لباس خود سادگی را رعایت کنید.

پیراهن آستین کوتاه مردانه چهارخانه جی تی هوگرو لینک

استایل :
یقه کوبایی:

پیراهن یقه کوبایی با یقه باز و جذابیتی تمام ناشدنی یکی از محبوبترین پیراهن هایی است که جایگزین پیراهن یقه کلاسیک می شود.می توان پیراهن یقه کوبایی را بر روی یک تی شرت ساده یا زیر یک جلیقه باز پوشید.

 

پیراهن کلاسیک :
پیراهن آستین کوتاه مردانه کلاسیک

یکی از ملزومات ست های تابستانی مردانه پیراهن آستین کوتاه کلاسیک است.این پیراهن جایگزین مدل آستین بلند خود در فصل گرما می شود اما با گرم شدن هوا به خوبی شما را خنک نگه می دارد.

پیراهن آستین کوتاه مردانه کلاسیک جی تی هوگرو لینک 

پیراهن طرح دار :

پیراهن آستین کوتاه مردانه گلدار

پیراهن آستین کوتاه یکی از بهترین ابزارها برای نمایان کردن رنگ ها و ایجاد شخصیت به یک لباس است.این موضوع در پارچه های طرح دار به بهترین شکل حاصل می شود.یک پیراهن طرح دار می تواند یک لباس رو زنده جلوه دهد ولی اگر طرف دار طرح های بزرگ نیستید می توانید طرح های ظریفتری را انتخاب کنید.

 پیراهن آستین کوتاه مردانه گلدار جی تی هوگرو لینک 

کتان :

کتان برای تابستان همانند پشم برای زمستان است.این پارچه مناسب ماه های گرم سال می باشد .این پارچه از تنفس پذیری خوب و سبکی بافت بهره می برد.پیراهن کتان لباس مناسبی برای یک استراحت در کنار استخر و یا گذران یک عصر گرم تابستانی در زیر نور آفتاب است.

اگر مایل به خرید انواع پیراهن مردانه از جی تی هوگرو هستید می توانید با مراجعه به فروشگاه ، از محصولات دیدن فرمایید.

 

منبع محتوا : https://www.apetogentleman.com/best-short-sleeve-button-ups/

سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من