مجله هوگرو

راهنمای جامع خرید پیراهن مردانه

پیراهن مردانه عضو همیشگی کمد لباس آقایان هست و از اولین انتخاب‌ها برای استایل مردانه می‌باشد، اما با توجه به تنوع بسیار بالای پیراهن مردانه بهتر است قبل از خرید به نکاتی که در مقاله راهنمای جامع خرید پیراهن مردانه گفتیم توجه کنید تا تجربه خرید خوبی داشته باشید.

دنیای پیراهن مردانه بسیار گسترده و متنوع هست و انواع پیراهن مردانه شیک در طرح و رنگ‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت وجود دارد. داشتن شناخت از تنوع پیراهن مردانه و اجزای مختلف آن در خوش‌پوشی بسیار حائز اهمیت است و شناخت و داشتن اطلاعات، اولین قدم برای خوش‌استایل بودن است و از طرفی باعث می‌شود خرید به‌صرفه داشته باشید، زیرا که پیراهن‌هایی نمی‌خرید که بعدن متوجه شوید به استایل بدنی شما نمی‌خورد و مطابق ترند نیست.

در ادامه به معرفی مواردی که هنگام خرید پیراهن مردانه باید توجه کنید، پرداختیم و با رعایت کردن این نکات می‌توانید بهترین خریدها را برای خود انجام دهید و همیشه خوش‌تیپ باشید.

جنس پارچه پیراهن مردانه را بشناسید

در اولین قدم برای خرید پیراهن مردانه، انتخاب جنس پارچه پیراهن هست،‌ که با توجه به فصلی که هستید انتخاب‌های متنوعی پیش‌روی خود دارید. امروزه در صنعت پیراهن مردانه انواع مختلفی از پارچه از پشمی گرفته تا پارچه استرچ، نخی و پنبه‌ای و … استفاده می‌شود و مهم است که شما با توجه به استایل بدن خود بدانید که کدام یک از انواع پارچه‌های پیراهن مردانه مناسب فرم بدن شما است. به عنوان مثال افرادی که شکم دارند بهتر است از پارچه‌های جذب استفاده نکنند و پارچه‌های یک مقدار خشک‌تر بهتر روی بدن این دسته از افراد می‌نشیند زیرا که این نوع پارچه‌ها به صورت راسته روی بدن قرار می‌گیرد و شیپ آن را نمایش نمی‌دهد.

دومین نکته‌ای که برای جنس پارچه در هنگام خرید پیراهن مردانه باید به آن توجه کنید، فصل سال است و دمای هوا. پارچه‌هایی که ضخیم‌تر هستند مناسب روزهای سرد سال هستند، اما شما می‌توانید از پیراهن مردانه با پارچه نازک‌تر نیز بپوشید و در عوض از استایل چندلایه در تیپ خود استفاده کنید، که با توجه به دمای محیطی که در آن هستید می‌توانید لایه‌های استایل خود را کم و زیاد کنید و همچنان خوش‌تیپ بمانید.

در آخر نکته مهم در انتخاب نوع پارچه پیراهن مردانه که راز نهایی خوش‌تیپی است و هر کسی به شما نمی‌گوید، شناخت نوع پارچه مناسب مکان‌‌های مختلف است. هر مکانی درس‌کد خاص خود را دارد که با دانستن این نکته همیشه در همه جمع‌ها می‌درخشید. هر مناسبت، رویداد و مکانی بهتر است از جنس پارچه مناسب و درخور آن استفاده کرد، پس به با دانستن و رعایت این نکته در همه جمع‌ها بدرخشید.

برای ایده گرفتن در انتخاب لباس مردانه، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله «ده استایل جذاب مردانه» را مطالعه کنید.

سایز کردن اصولی پیراهن مردانه را یاد بگیرید

نکته بعدی که در خرید پیراهن مردانه باید به آن توجه شود، پیدا کردن سایز دقیق خودتان می‌باشد. اگر پیراهن مردانه کوچکتر و یا بزرگتر از سایز اصلی شما باشد، قطعا استایل مناسبی را برای شما ایجاد نمی‌کند. پس همیشه به دنبال پیراهنی باشید که همراه با فیت بودن آن در تن، حس راحتی نیز به شما دست بدهد. یکی از اصلی‌ترین نشانه‌ها برای سایز پیراهن مردانه اندازه سر آستین‌ها است معمولا آستین پیراهن مردانه، نشان دهنده‌ی اندازه بودن سینه، بازو و زیر بغل است. اگر هنگام پرو کردن احساس کردید که قسمت آستین تنگ است و یا جمع می‌شود بهتر است بدانید که این پیراهن سایز شما نیست. المان بعدی که نشان‌دهنده سایز مناسب شما است قسمت سرشانه پیراهن مردانه می‌باشد. سرشانه پیراهن، باید دقیقا بر روی شانه قرار بگیرد و هیچ تمایلی به سمت گردن و یا پایین نداشته باشد. مناسب بودن عرض شانه، نمایان‌گر سایز مناسب پیراهن برای خریدار می‌باشد.

در نهایت این نکته را در ذهن بسپارید که تناسب پادشاه است و با رعایت کردن این اصل، که از اصول اولیه خوش‌تیپی است می‌توانید در جمع‌‌ها بدرخشید.

در انتخاب رنگ پیراهن مردانه توجه داشته باشید

در انتخاب رنگ پیراهن مردانه به چند معیار وجود دارد. از این معیارها می‌توان به رنگ پوست، سلیقه شخصی، ترند روز و فصل سال اشاره کرد. قبل از خرید پیراهن مردانه انتخاب رنگ آن ابتدا به این سوالات پاسخ دهید که آیا با بقیه لباس‌های شما سازگار است؟ آیا شخصیت شما را به نمایش می‌گذارد یا با جدیت مناسبتی که دعوت هستید مطابقت دارد؟.

در ادامه باید این نکته را ذکر کنیم که هر رنگی مناسبت و کاربرد خاص خود را دارد، به عنوان مثال رنگ سفید و یا آبی تک‌رنگ مناسب رویدادهای رسمی و فضاهای اداری است، رنگ راه راه برای محیط‌های دوستانه و جمع خانواده و رنگ‌های شاد مناسب مهمانی‌های شام غیررسمی، دورهمی دوستانه، استریت استایل و سفر می‌باشد. رنگ‌های مشکی و طوسی، ذغالی و ازین قبیل رنگ‌ها نیز به عنوان رنگ رسمی شناخته می‌شود و مناسب فضاهای رسمی‌تر و مهمانی‌های شام است.

خرید پیراهن مردانه

سر آستین پیراهن مردانه چقدر باشد؟

سرآستین‌ها باید به طور ایده‌آل استخوان لولای مچ دست شما را بپوشانند، به طوری که حدود نیم اینچ از آستین‌های ژاکت شما خارج شوند. هر چیزی بیشتر از این باعث می‌شود که شما را شلخته نشان دهد.

نکاتی برای قبل از خرید پیراهن که باید به آنها توجه کنید

  • شانه‌های پیراهن باید به نقطه‌ای ختم شود که شانه‌های شما با بازوهای شما برخورد کند.
  • بازوها باید به اندازه کافی بلند باشند تا حرکت بازوهای شما را محدود نکنند.
  • آستین‌ها نباید خیلی تنگ باشند فقط به اندازه‌ای سفت باشند که امکان حرکت طبیعی را داشته باشد.
  • سرآستین‌ها باید به نقطه‌ای ختم شوند که کف دست‌ها به مچ دست می‌رسند.

سخن آخر

اگر قصد تکمیل استایل خود و خرید پیراهن مردانه باکیفیت و خاص هستید به سایت هوگرو مراجعه کنید و تنوع بی‌نظیر پیراهن‌های مردانه را مشاهده کنید. فروشگاه هوگرو عرضه‌کننده پوشاک مردانه با کیفیت عالی می باشد و شما می‌توانید به راحتی خرید اینترنتی پیراهن مردانه را انجام دهید و محصول مدنظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.

محصولات فروش ویژه
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من