مجله هوگرو

استایل مناسب فصل سرما

3 قانون اصلی برای هماهنگی رنگ ها در پوشاک آقایان

اکثر آقایان هیچ ایده‌ای راجع به هماهنگی رنگ ها در انتخاب لباس‌هایشان ندارند. اگر محتاط عمل کنید و لباس‌های رنگی نپوشید، خسته‌کننده به نظر خواهید رسید و در صورتی که بیش از اندازه رنگ‌های مختلف بدون هیچ هماهنگی با یکدیگر بخرید، ممکن است که به استایل شما ضربه بزند. در ادامه، 3 قانون اصلی برای هماهنگی رنگ ها در پوشاک آقایان را ارائه می‌دهیم.

قانون اول هماهنگی رنگ ها: بر روی رنگ‌های خنثی تمرکز کنید

تمام ترکیب رنگ‌ها را شبیه به یک پیتزا در نظر بگیرید. پایه‌ی آن از نان و پنیر تشکیل شده است و بر روی آن از مواد مختلف بسته به طعم دلخواه استفاده می‌شود. به نظر شما کدام قسمت مهم‌تر است؟ پایه یا مواد روی آن؟ بدون شک، پایه!

پوشاک آقایان نیز باید از پایه رنگ‌های خنثی تشکیل شود. منظور از رنگ‌های خنثی عبارتند از سفید، مشکی، خاکستری، آبی آسمانی، قهوه‌ای یا خاکی و سبز زیتونی. این رنگ‌ها به خوبی با هم هماهنگ می‌شوند. در نتیجه، هماهنگی رنگ ها در پوشاک آقایان را بسیار ساده می‌کنند.

ترکیب بندی رنگ برای پوشاک آقایان - پوشاک مردانه هوگرو

قانون دوم هماهنگی رنگ ها: از رنگ‌های روشن استفاده کنید

نکته اصلی، تعدیل است. صرفاً از یک یا دو رنگ روشن استفاده کنید تا زیبایی سایر رنگ‌ها تحت تاثیر قرار نگیرند. به عنوان مثال، دستمال جیبی زرد یا صورتی هماهنگی خوبی با کت ورزشی زغالی، پیراهن سفید، شلوار آبی تیره، کمربند مشکی دارد.

قانون سوم هماهنگی رنگ ها: به رنگ پوست خود بیش از اندازه فکر نکنید

هنگام انتخاب پوشاک، آقایان معمولاً از خود می‌پرسند: آیا این رنگ به پوست من می‌آید؟ بیش از حد به نگران این موضوع نباشید. رنگ پوست نمی‌تواند عامل بازدارنده برای انتخاب رنگ لباس باشد. رنگ پوست تنها باید در %10 از تصمیم‌گیری شما نقش داشته باشد. به طور کلی، توصیه می‌شود که از رنگ‌های خنثی بیشتر از سایر رنگ‌ها استفاده شود. با کمی تمرین، بالاخره می‌توان به یک هماهنگی مناسب بین رنگ‌ها در پوشاک آقایان دست پیدا کرد.

منبع: وبسایت

سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من