مجله هوگرو

معرفی انواع شلوارهای جین مردانه

شلوار جین یکی از پوشاک پرطرفدار و محبوب در دنیای مد مردانه است که دارای انواع مختلفی می باشد که این موضوع باعث شده شلوارهای جین متناسب با هر سلیقه ای در بازار پوشاک موجود باشد. انتخاب فیت مناسب جین می‌تواند ظاهر شما را تغییر دهد و از نظر تناسب و شکل بدنی شما بهترین تطابق را داشته باشد. در این مقاله، به معرفی چند نوع از فیت‌های شلوار جین مردانه خواهیم پرداخت تا شما بتوانید فیتی که بهترین پاسخ به سلیقه و نیازهای خود دارد را انتخاب کنید.

شلوار جین اسلیم (Slim Fit)

جین‌های اسلیم دارای طراحی ساده و راسته می باشد به این منظور که از بالا تا پایین شلوار به صورت نه خیلی جذب و نه خیلی آزاد در پای شما قرار میگیرد. این فیت برای افرادی که دوست دارند جین‌ هایی با ظاهر ساده و مدرن بپوشند مناسب است. فاق این فیت از شلوار جین متوسط می باشد.

شلوار جین اسکینی (Skinny Fit)

شلوار جین‌ های اسکینی و جذب  دارای طراحی بسیار تنگ در تمام قسمت‌ ها شلوار هستند، از کمر تا پا. این فیت برای افرادی که دوست دارند جین‌ های بسیار جذب و جوان پسند بپوشند، مناسب است. فاق این نوع شلوار ها عموما کوتاه یا متوسط هست. این سبک از شلوار های جین دارای طرفدارن خاصی می باشد.

شلوار جین رگولار (Regular Fit)

شلوار جین رگولار یکی از پرطرفدارترین و متداولترین فیت‌ های جین مردانه است. این فیت برای بسیاری از آقایان مناسب است و از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که می‌ تواند برای ظاهر شما بسیار مناسب باشد. این فیت دارای یک ظاهر کلاسیک و متعارف است که با اکثر سبک‌ها ست می‌ شود.پاچه‌ های شلوار رگولار نسبت به فیت‌هایی مانند Slim Fit راحت تر هستند. استایل این شلوار نیز نه خیلی جذب و نه خیلی آزاد می باشد اما نسبت به شلوارهای اسلیم فیت کمی راحت تر و آزاد تر می باشد.

شلوار جین ریلکس فیت (Relaxed Fit)

این نوع جین دارای طراحی راحت و معمولاً پاچه‌ های گسترده ‌تری دارد. این فیت برای افرادی که به دنبال راحتی بیشتر و فضای بیشتر در جین‌ های خود هستند مناسب است. عموما شلوار های بگ و نیم بگ جز این دسته از شلوار های جین محسوب می شود. شلوار جین ریلکس فیت جا دارترین مدل شلوار جین است که داخلش بین پا و شلوار و تمام بخش‌ ها از باسن تا ران و ساق کلی فضا دارد.

شلوارهای جین مام استایل

شلوارهای جین مام استایل در دنیای مد مردانه به عنوان یک جریان از مد جدید ظاهر شده‌ اند. فیت این جین‌ها به این صورت است که در قسمت ران حالت آزاد قرار میگیرد اما هر چه به ساق ها نزدیک می شود تنگ تر می شود.

انواع فاق های جین مردانه

فاق در واقع همون طول کمر تا خشتک شلوار می باشد. فاق‌های معمول توی شلوار لی مردانه شامل فاق بلند، فاق متوسط، فاق کوتاه است.

  1. شلوار جین فاق بلند
    برای افرادی که سایز بزرگ تری دارند عموما این نوع فاق ها پیشنهاد می شود. این نکته را فراموش نکنید که شلوارهای که فاق بلند تری دارند مناسب برای اینکه تی شرت یا پیراهن را داخل شلوار بگذارید نیستند.
  2. شلوار جین فاق متوسط
    این فاق جز معمول ترین فاق های شلوار های جین است که هم پرطرفدار تر نسبت به دو فاق دیگر هست و به راحتی می توانید با این نوع جین استایل های مختلفی را امتحان کنید.
  3. شلوار جین فاق کوتاه
    ظاهری غیررسمی یا کژوال دارد و در تن راحت ‌تر نیز می باشد. کمر این نوع شلوار کاملاً پایینتر از ناف قرار می‌گیرد.
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من