مجله هوگرو

نحوه ست کردن پیراهن رسمی با شلوار جین

شلوار جین مردانه به عنوان یکی از پر استفاده‌ترین پوشاک در سبک‌های مختلف مد شناخته شده است. شلوار جین را می‌توان با پیراهن‌های رسمی و یا غیررسمی به راحتی ست کرد. شلوار جین از جمله شلوارهای مردانه‌ای است که شیک و جوانپسند است و نیز  برای همه فصول مناسب است، اما یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در استفاده از شلوار جین، ست کردن آن با پیراهن رسمی است. در این مقاله، بهترین راهکارهای ست کردن پیراهن رسمی با شلوار جین را برای شما توضیح خواهیم داد.

توجه به رنگ پیراهن مردانه:

هنگام انتخاب پیراهن مناسب، باید توجه داشت که رنگ پیراهن با رنگ شلوار جین هماهنگ باشد. به طور کلی، پیراهن هایی با رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و آبی تیره با هر نوع شلوار جینی هماهنگی دارند.

این تطابق بدین معنا است که برای مثال، اگر شلوار جین سیاه رنگ باشد، پیراهن سفید یا مشکی مناسب خواهد بود. همچنین رنگ پیراهن را نباید با رنگ پارچه شلوار جین تنوع زیادی داشته باشد. برای مثال، اگر شلوار جین روشن با رنگ سبز کمرنگ داشته باشید، پیراهن با رنگ زرد مایل به نارنجی یا سبز بهترین انتخاب خواهد بود.

ترکیب شلوار جین با پیراهن مردانه:

اگر شما می‌خواهید برای یک ملاقات کاری یا یک جلسه رسمی شلوار جین بپوشید، ترکیب آن با پیراهن رسمی مردانه می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی باشد. با توجه به اینکه پیراهن مردانه یک پوشش سبک و نازک است، شما باید از شلوار جین تیره و رنگ ساده استفاده کنید. به این ترتیب، یک راه ساده و آسان برای ست کردن پیراهن رسمی با شلوار جین را انتخاب کرده‌اید. این ترکیب بسیار کاربردی بوده و برای استایل‌های تجاری کژوال یا استایل‌های غیررسمی تعطیلات مناسب است. البته مطابق ترند سال ۲۰۲۳ بهتر است یا از پیراهن مردانه تک رنگ مانند سفید و سورمه‌ای استفاده کنید و یا پیراهن‌های طرح‌دار و گلدار را در استایل خود به کار ببرید. رنگ سفید پیراهن مردانه همیشه یکی از رنگ‌های شیک برای پیراهن‌های رسمی است. اگرچه گاهی اوقات ممکن است در ترکیب با شلوار جین‌های تیره تضاد بسیار زیادی داشته باشد یا خیلی رسمی به نظر برسد. اما همچنان سفید رسمی‌ترین استایل است به ویژه هنگامی که در ترکیب با کفش مردانه و اکسسوری‌های مردانه مناسب ست شود.

در هنگام خرید شلوار جین مردانه این نکته را در نظر بگیرید که شلوار جین‌های رنگ روشن اغلب رسمیت کمتری دارند و رنگ‌های تیره اغلب رسمی‌تر از رنگ‌های روشن هستند. بنابراین شلوار جین‌های آبی تیره یا مشکی رسمی‌تر از رنگ‌های روشن به شمار می‌روند.

در نهایت به این نکته مهم توجه داشته باشید که هیچگاه از شلوار جین زاپدار در استایل رسمی و کلاسیک استفاده نکنید. پارگی‌های تزیینی روی شلوار زیبا هستند حتی برای برخی استایل‌ها هم می‌توانند مناسب باشند اما تضاد بسیار زیادی با پیراهن رسمی دارند.

یک سوال مهمی هم که هنگام ست کردن پیراهن مردانه با شلوار جین مردانه پیش می‌آید این است که پیراهن را داخل شلوار قرار دهید یا بیرون شلوار؟ برای پاسخ به این سوال می‌توان جواب‌های مختلفی را بسته به سلیقه شخصی شما در نظر گرفت اما به طور کلی بهتر است که پیراهن را روی شلوار جین قرار دهید مخوصا زمانی که می‌خواهید استایل روزمره‌تری داشته باشید و برای استایل‌‌های شیک کژوال. اما اگر قصد استفاده از این استایل را برای محیط‌های رسمی‌تر دارید و قصد دارید پیراهن را داخل شلوار قرار دهید بهتر است از یک کمربند مردانه برای تکمیل ست خود استفاده کنید.

طرح و سبک پیراهن های رسمی مورد استفاده در ست کردن با شلوار جین

برای ست کردن پیراهن با شلوار جین، ابتدا باید پیراهنی انتخاب کرد که با سبک شلوار جین هماهنگ باشد. پیراهن‌های آستین کوتاه، آستین بلند بسیار محبوب برای ست کردن با شلوار جین هستند.

ست کردن پیراهن آستین کوتاه با شلوار جین، یکی از ترکیب‌های محبوب و خوش‌ترکیب در بین مردان است. این ترکیب، به ویژه در فصل بهار و تابستان کاربرد زیادی دارد و برای ایجاد یک شکل مرتب و متناسب با شلوار جین بهترین انتخاب است. برای داشتن یک استایل رسمی، می‌توانید پیراهن را به‌صورت داخل شلوار قرار دهید و در صورت نیاز، با کمک کمربند شلوار، استایل لباس خود را بیشتر متناسب کنید.

ست کردن پیراهن آستین بلند با شلوار جین، یکی دیگر از ترکیب‌های محبوب و مناسب برای زمستان و پاییز است. این ترکیب، برای مردانی که از استایل شیک و خوش‌ترکیب خوششان می‌آید، مناسب است. و برای تکمیل این استایل در فصول سرد بهتر است که از یک کت تک مردانه نیز استفاده کنید.

همچنین پیراهن های کتان، پنبه و چرم نیز به عنوان گزینه های مناسبی محسوب می شوند. از طرفی پیراهن‌هایی با طرح خطوط هندسی یا مشابه آن برای ست کردن با شلوار جین مناسب هستند.

در فصل بهار و تابستان ترکیب شلوار جین مردانه با تیشرت مردانه نیز بسیار کاربردی است، اگر قصد استفاده از این استایل را دارید پیشنهاد می‌کنیم مقاله نکات خرید تیشرت مردانه را مطالعه کنید.

برای ایجاد استایل رسمی‌تر یک کت کت و یا کت بلیزر را به استایل اضافه کنید

اضافه کردن یک کت تک مردانه و یا کت بلیزر به استایل شما می‌تواند به شما کمک کند که در موقعیت‌های رسمی‌تر و حرفه‌ای‌تر مانند جلسات کاری، مصاحبه‌های شغلی و مراسم‌های رسمی، بهتر دیده شوید. در ادامه به نحوه استفاده از کت کت و کت بلیزر در ست کردن با شلوار جین مردانه می‌پردازیم.

استفاده از کت کت با شلوار جین می‌تواند به شما امکان بیشتری برای ایجاد استایل رسمی و جذاب بدهد. برای اینکه این استایل را درست ایجاد کنید، بهتر است که یک کت کت ساده با رنگی کلاسیک مانند مشکی و یا سورمه‌ای را انتخاب کنید. به علاوه، باید مطمئن شوید که سایز کت کت شما مناسب است. بهتر است که برای مطمین شدن از سایز مناسب خود چندین سایز از کت مردانه را بپوشید تا مطمئن شوید که سایز مناسب شما کدام است، زیرا که سایز کت مردانه در وجهه تکمیلی استایل شما اهمیت بالا و به سزایی دارد.

کت بلیزر نیز یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای اضافه کردن به استایل پوشیدن پیراهن مردانه با شلوار جین است و بهتر است در انتخاب این نوع کت نیز به سایز کت مردانه خود توجه داشته باشید.

سخن آخر

با توجه به تنوع شلوارهای مردانه در بازار، انتخاب یک شلوار جین مناسب که هم خوش‌استایل باشد و هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد بسیار سخت است. کیفیت شلوار جین از آنجایی خود را نشان می‌دهد که نباید بعد از چندبار پوشیدن سر زانوهای شلوار جا بیندازد و راسته بودن پاچه شلوار را خراب کند، همچنین در هنگام شست‌وشو نباید شلوار رنگ خود را از دست دهد. فروشگاه اینترنتی جی تی هوگرو با بیش از ده سال سابقه در تولید پوشاک مردانه، تنوع بی‌نظیری از شلوارهای مردانه را تولید می‌کند و شما می‌توانید به صورت اینترنتی خرید شلوار جین مردانه را انجام دهید، برای این کار کافی است به سایت هوگرو مراجعه کرده و با چند کلیک خرید خود را انجام دهید و محصول مدنظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من