مجله هوگرو

نگاهی به اشتباهات رایج مردان در لباس پوشیدن

مد و استایل لباس مردانه موضوعی است که هر فرد بر اساس سلیقه شخصی خود انتخاب می‌کند. اما در برخی مواقع، آقایان ممکن است به دلیل نادیده گرفتن برخی از اصول اساسی در انتخاب یا نحوه پوشیدن لباس حتی با صرف هزنیه و زمان زیاد، به اشتباه بپردازند. توجه داشته باشید که جزئیات کوچک اما مهم، تأثیر زیادی در استایل شما خواهند داشت. بنابراین اگر به دنبال استایل جذابی هستید سعی کنید به این جزئیات، هنگام پوشیدن لباس توجه کنید!.
در ادامه نگاهی به اشتباهات رایج لباس پوشیدن آقایان خواهیم کرد.

1- اشتباه بستن دکمه های کت

حتما به یاد داشته باشید برای کت های دو دکمه یا سه دکمه شما هرگز نباید آخرین دکمه کت رو ببندید زیرا علاوه بر اینکه از جلوه بیشتری برخوردار است، این امکان را نیز به شما می‌دهد که راحت تر و بهتر حرکت کنید. البته به این نکته نیز توجه کنید که این قانون مربوط به کت های تک دکمه و چهاردکمه یا دبل برست نمی باشد و در این کت ها باید تمامی دکمه ها بسته شوند تا استایل جذابی برای شما ایجاد کند.

2- رنگ کفش و کمربند

تطابق رنگ کفش و کمربند با یکدیگر، یکی از جوانب مهم در استایل مردانه می باشد که می‌تواند تأثیر زیادی در استایل شما داشته باشد. ترجیحاً از همان طیف رنگی استفاده کنید، حتی اگر دقیقاً یکسان نباشند. البته در نظر داشته باشید نیاز نیست کفش و کمربند چرم حتما از یک نوع چرم باشد اما برای مثال اگر رنگ کفش مشکی است سعی کنید که کمربند شما نیز نزدیک به این رنگ باشد.

3- رنگ جوراب و شلوار

یکی دیگر از نکات خیلی مهم در استایل شما، تطابق رنگی جوراب و شلوار است. تلاش کنید از رنگ های که نزدیک به یکدیگر می باشد استفاده کنید تا ظاهری مناسب برای شما ایجاد کند البته گاهی استفاده از جوراب با رنگ های جذاب و شاد تغییر به خصوصی در تیپ شما ایجاد می کند که نیازمند دقت خاصی برای ست کردن همچین استایل های می باشد. نوع جوراب نسبت به کفش یا استایل شما نیز مهم است، برای مثال جوراب های کالجی مناسب با کفش های کالج است یا جوراب های ساق کوتاه برای استایل های کژوال مناسب است.

4- لباس زیر

انتخاب یک لباس زیر مناسب برای هر استایلی مهم است. شما باید توجه داشته باشید که لباس زیر که انتخاب می کنید متناسب با اندام شما باشد یعنی نه خیلی جذب و نه خیلی گشاد باشد. همچنین نکته خیلی مهم تر، مشخص نبودن لباس زیر شما در نگاه مخاطبانتان است.
شاید برای شما اهمیتی نداشته باشد که زیرپوش شما از زیر پیراهن شما معلوم باشد اما باید بدانید که این جزئیات کوچک تاثیر زیادی در استایل شما دارد.

5- لباس های جذب یا گشاد

شاید برای شما نیز پیش آمده که حس کنید استفاده از شلوارهای به شدت جذب باعث افزایش جذابیت استایل شما می شود اما این یک باور غلط است. نه تنها شلوار بلکه در کل کتگوری پوشاک استفاده از لباس های بسیار تنگ فقط باعث کاهش جذابیت استایل شما می شود و جلوه خوبی از شما، نشان نمی دهد. همچین لباس های بسیار گشاد نیز باعث کاهش جذابیت تیپ شما می شود. البته توجه داشته باشید لباس های اور سایز با لباس های که بسیار گشاد هستن متفاوت است.

6- استفاده از اکسسوری های زیاد

اکسسوری ها یکی از آیتم ها کامل کننده استایل ها مردانه می باشد و داشتن اکسسوری های مانند ساعت یا دستبند میتواند استایل شما رو چند برابر جذاب کنند. اما زمانی که در یک استایل از تعداد زیادی اکسسوری استفاده کنید دقیقا نتیجه برعکس به شما میدهد و حس خوبی در نگاه دیگران ایجاد نمی کند. بنابراین حتما توجه داشته باشید که میزان استفاده از این آیتم ها مهم می باشد.

سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من