مجله هوگرو

نکاتی که در خرید تیشرت مردانه باید توجه کنید

خرید تیشرت مردانه به نظر می‌رسد یک کار آسان و ساده است، اما وقتی شما وارد فروشگاه می‌شوید، متوجه می‌شوید که برای انتخاب بهترین تیشرت باید به برخی از نکات توجه کنید زیرا که خرید تی‌شرت مردانه می‌تواند یک چالش برای بسیاری از مردان باشد. در این مقاله، به بررسی موارد مهمی که هنگام خرید تی‌شرت مردانه باید در نظر داشته باشید می‌پردازیم.

۱. جنس پارچه تیشرت مردانه

جنس پارچه تیشرت مردانه از جمله اولین نکاتی است که باید برای خرید تیشرت مردانه مدنظر قرار دهید. پارچه‌های مختلفی از جمله پنبه، پنبه و پلی‌استر، لایکرا، ، نخ، و مواد مصنوعی و… برای تیشرت وجود دارند، هر یک از این پارچه‌ها مزایا و معایب خود را دارند. پارچه پنبه بهترین گزینه برای کسانی است که برای خرید تیشرت مردانه به دنبال راحتی هستند، اما پارچه لایکرا و پنبه و پلی‌استر مناسب ترین گزینه برای کسانی هستند که به دنبال کیفیت پارچه‌ای هستند که به مرور زمان و با شستشو کیفیت خود را حفظ می‌کند. بهتر است قبل از خرید، جنس و بافت مورد نظر را بررسی کرده و با توجه به نوع کاربری تی‌شرت، جنس و پارچه مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال تیشرتی برای استفاده در فصل گرما هستید، بهتر است از پارچه پنبه استفاده کنید. اگر هدف شما بالا بردن خودکار ظاهری است، پارچه‌ای مثل لایوکس را انتخاب کنید که درخشش و دوام بیشتری دارد.

۲. طرح و رنگ تیشرت مردانه

طرح و رنگ تیشرت مردانه نیز یکی دیگر از مهمترین نکاتی است که برای خرید تیشرت مردانه باید به آن توجه داشته باشید. این موضوع به سلیقه شما بستگی دارد. اما در زمان انتخاب رنگ و طرح، به سبک خود و همچنین رنگ‌پوشش و شخصیت خود توجه کنید. تیشرت‌ها در انواع طرح و رنگ‌ها در بازار موجود هستند اما اگر به دنبال تیشرتی برای استفاده روزانه هستید، بهتر است رنگ و طرح ساده و کلاسیک را انتخاب کنید. همچنین بهتر است با توجه به رنگ پوست خود، رنگ تیشرت را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر پوستتان تیره است، از رنگ‌های تیره تیشرت مردانه استفاده کنید و با یک شلوار جین مردانه استایل خود را تکمیل کنید. اما اگر از طرح‌های جذاب و رنگارنگ خوشتان می‌آید، می‌توانید انتخاب‌های بیشتری داشته باشید. مخصوصا در ترند تیشرت مردانه ۲۰۲۳ رنگ‌های شاد و روشن جزو ترندهای برتر این سال هستند.

۳. سبک و مدل تیشرت مردانه

یکی از مهم‌ترین عواملی که بر روی خرید تی‌شرت تاثیر می‌گذارد، مدل تی‌شرت مردانه است. در حال حاضر، تی‌شرت‌های مردانه با تنوع بالایی از  مدل‌ها و سبک‌ها در بازار وجود دارد. بهتر است پیش از خرید، با توجه به سلیقه و سبک خود، مدل تی‌شرت مدنظر خود را انتخاب کنید. از انواع تیشرت‌هایی که وجود دارد می‌شود به تیشرت یقه‌گرد، تیشرت یقه‌هفت، پولو شرت، تیشرت آستین‌بلند، تیشرت کلاه‌دار، تیشرت ساده، تیشرت جیب‌دار، تیشرت طرح‌دار، تیشرت جذب و تیشرت اورسایز اشاره کرد.

طراحان لباس بر این باورند که تیشرت یقه‌هفت قد افراد را بلندتر و اندامشان را باریک‌تر نشان می‌دهد. همچنین تیشرت یقه گرد انتخاب مناسبی است برای آقایانی که شانه افتاده دارند. آقایانی هم که گردن بلند دارند می‌توانند از تیشرت‌های یقه‌دار یا پولو شرت استفاده کنند. دقت کنید که بهتر است که مدل‌های مختلف یقه‌های تیشرت و تی‌شرت‌های آستین‌ بلند و کوتاه را امتحان کنید و در کمد لباس خود داشته باشید.

پیشنهاد می‌کنیم ایده‌‌هایی برای مد مردانه در فصل بهار را نیز مطالعه کنید.

در زیر به برخی از انواع مدل‌های تیشرت مردانه اشاره می‌کنیم:

1. تیشرت‌های کلاسیک: این تیشرت‌ها به صورت یقه دار و تیشرت یقه گرد موجود هستند و برای استفاده روزمره و رفتن به محل کار مناسب هستند.

2. تیشرت‌های پولو: این تیشرت‌ها یقه دار و با دکمه هستند و به خاطر طراحی آنها، مناسب برای محیط‌های کاری و رفت و آمدهای شیک هستند.

3. تیشرت‌های کلاه‌دار: این تیشرت‌ها برای استفاده در محیط‌های سرد و ورزشی مناسب هستند. همچنین بیشتر مناسب سن جوانان و نوجوانان است.

4. تیشرت‌های جذب: این تیشرت‌ها از جنس لیکرا یا الیاف دیگر ساخته شده‌اند و برای استفاده در محیط‌های ورزشی و تمرینات بدنسازی مناسب هستند.

5. تیشرت‌های گرافیکی: این تیشرت‌ها حاوی طرح‌های متنوعی هستند و برای استفاده روزمره و محیط‌های دوستانه و سفر مناسب هستند.

6. تیشرت‌های راه راه: این تیشرت‌ها دارای خطوط راه راه روی پارچه هستند و به عنوان یک مدل جدید و متفاوت در بازار موجود هستند.

7. تیشرت‌های آستین بلند: این تیشرت‌ها آستین بلند دارند و برای استفاده در محیط‌های سرد مناسب هستند.

8. تیشرت‌های اورسایز: این تیشرت‌ها دارای طراحی و شکل جالبی هستند و برای استفاده در محیط‌های هیپ‌هاپ و جوانپسند مناسب هستند.

۴. اندازه و سایز تیشرت مردانه

اندازه تی‌شرت مردانه، شرط اول خوش‌پوشی است. یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید تی‌شرت به آن توجه کنید، سایز و اندازه آن است. برای خرید این محصول، بهتر است سایز خود را به‌دقت اندازه‌گیری کنید (می‌توانید با اندازه‌گیری عرض شانه و قفسه سینه خود، به نمودار اندازه‌گیری دقت کرده و سایز خود را پیدا کنید.حتی اگر به نمودار دسترسی ندارید، می‌توانید هنگام اندازه‌گیری سینه، کامل‌ترین قسمت قفسه سینه را تا زیربغل اندازه بگیرید) تا در زمان خرید، مشکلی پیش نیاید. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که استایل ترند را دنبال می‌کنند از تیشرت‌های مردانه اورسایز هم غافل نشوید. تیشرت‌ مردانه اورسایز امروزه بین جوانان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است و از مزیت‌های این سبک از تیشرت‌های اورسایز این است که دیگر احتیاجی به نگرانی درمورد انتخاب سایز وجود ندارد.

۵ .خرید آنلاین تیشرت مردانه

 اگر قصد خرید تی‌شرت مردانه از فروشگاه آنلاین را دارید، بهتر است قبل از خرید، بازخورد و نظرات کاربرانی که از این فروشگاه خرید کرده‌اند را مطالعه کنید. این بازخوردها به شما کمک می‌کنند تا بهتر بدانید که کیفیت و قیمت محصولات چگونه است. فروشگاه اینترنتی جی تی هوگرو مجموعه‌ای از جدیدترین ترندهای تی‌شرت مردانه با کیفیت بالا را موجود کرده است که می‌توانید از بین تنوع تی‌شرت مردانه هوگرو، محصول مدنظر خود را پیدا کنید و به راحتی و با چندکلیک خرید تیشرت مردانه را انجام دهید و با اطمینان درب منزل تحویل بگیرید.

به جز موارد بالا، حتماً به نحوه شستشو و دمای مناسب برای آن نگاه کرده و درباره اتوکشی تیشرت مردانه هم به برچسب آن دقت کنید.

سخن پایانی

با رسیدن فصل بهار،‌ تی شرت مردانه در لیست خرید پوشاک آقایان قرار می‌گیرد و همواره از محبوب‌ترین انتخاب‌های افراد به‌ویژه جوانان هست. اما قبل از اقدام به خرید توجه به کیفیت دوخت که از تخصصی‌ترین معیارها موقع خرید تیشرت است، بسیار اولویت دارد. چرا که اگر هراندازه هم طرح و رنگ تی شرت زیبا باشد ولی کیفیت دوخت پائینی داشته باشد، روی تن به‌خوبی ننشسته و استایل شما را بد خواهد کرد. شما می‌توانید با اطمینان از کیفیت دوخت و پارچه خرید تیشرت مردانه را به راحتی و از فروشگاه اینترنتی جی تی هوگرو انجام دهید و از میان طیف وسیعی از تیشرت‌های متنوع، نسبت به خرید آنلاین تیشرت مردانه موردعلاقه خود بر اساس مدل، سایز، جنس و رنگ و غیره اقدام به خرید کنند.

در نهایت، برای خرید تی‌شرت مناسب، بهتر است قبل از خرید، بازار را به دقت بررسی کنید و با توجه به معیارهای مهمی که در مقاله نکاتی که در خرید تیشرت مردانه باید توجه کنید، گفتیم، انتخاب خود را انجام دهید.

سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من