مجله هوگرو

نکاتی که فقط مردان خوش‌پوش می‌دانند

مردان خوش‌پوش همیشه به دنبال راه‌هایی هستند تا به استایل خود جلوه‌ای منحصر به فرد ببخشند. آن‌ها از جزئیات کوچک تا نکات بزرگتر، اهمیت زیادی به استایل و ظاهر خود می‌دهند. در این مقاله، به برخی از نکات مهم که فقط مردان خوش‌پوش از آن‌ها آگاه هستند، پرداخته خواهد شد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بدانیم راز آقایان خوش‌تیپ چیست؟ چطور یک آقا با چند ترفند ساده خوش‌تیپ‌تر به نظر برسد؟

از رنگ‌‌ها و الگوهای مناسب در لباس‌‌تان استفاده کنید:

مردان خوش‌پوش می‌دانند که رنگ‌ها در استایل بسیار مهم هستند. آن‌ها در انتخاب رنگ‌ها به توجهی به تناسب و هماهنگی آن‌ها با یکدیگر می‌کنند. همچنین، آن‌ها با استفاده از رنگ‌ها می‌توانند جلوه‌ای متفاوت و جذاب برای استایل خود به وجود آورند.

همه ما می‌دانیم که رنگ‌‌های تیره ما را لاغرتر نشان می‌دهد و رنگ‌های روشن تاثیر چشم‌گیری در پر بودن هیکل دارد. بنابراین آقایان خوش‌تیپ با استایل بدن خود آشنا هستند و براساس حجم بدن، به صورت اصولی رنگ ست خود را انتخاب می‌کنند. آقایانی که قصد دارند هیکل خود را بزرگتر به نظر بیاورند از رنگ‌های روشن مانند سفید و بژ در لباس مردانه خود استفاده می‌کنند زیرا که پیراهن مردانه رنگ روشن با ایجاد سایه روشن در رنگ لباس، در نشان دادن عضلات نقش مهمی را ایجاد می‌کند. بنابراین لباس روشن بهتر برجستگی‌های بدن را نشان می‌دهد. پس آقایان خوش‌پوش می‌دانند که ممکن اسـت عضلات بزرگی نداشته باشند، اما هنگام پوشیدن رنگ‌های روشن دید بهتری نسبت بـه عضلات بدن ایجاد می‌کنند.

اما از طرح و الگوهای لباس نیز غافل نشوید،‌ پوشیدن یک تی‌شرت راه‌راه افقی، قفسه‌ی سینه‌تان را بزرگتر و شانه‌هایتان را کشیده‌تر نشان می‌دهد. همچنین چون راه‌راه تی‌شرت روی آستین شـما هم ادامه دارد، بدن را بیشتر بـه حالت هفتی نمایش می‌دهد.

نحوه ست کردن پیراهن مردانه با شلوار جین

مرتب، تمیز و خوشبو باشید:

آقایان خوش‌پوش همواره به دنبال استایلی منحصر به فرد و جذاب هستند. اما خوش‌پوشی تنها به انتخاب لباس‌های مناسب و مدرن محدود نمی‌شود؛ بلکه عوامل دیگری نیز در تکمیل استایل بی‌نظیر آن‌ها نقش بسزایی دارند. از جمله این عوامل می‌توان به مرتب بودن، تمیز بودن و خوشبو بودن اشاره کرد.

مرتب بودن در ظاهر آقایان خوش‌پوش تأثیر زیادی دارد. یک ظاهر مرتب و منظم، نشانه‌ای از پیشتازی و ذات خوش‌نظم فرد است. در این زمینه، مراقبت از لباس‌ها، ترتیب دادن به کیف‌ها و لوازم شخصی و حتی مراقبت از موها و ریش‌ها برای آقایان مهم است. موی نامرتب می‌تواند به تنهایی تمام زحمات شما را به باد دهد.

در مرحله اول موهای شما نیاز به مراقبت دارند. اگر ریزش مو دارید حتما به متخصص مراجعه کنید و برای نگهداری موی خود زمان و هزینه کنید. موی آسیب دیده نمیتواند استایل خوبی برای شما بسازد.

در مرحله دوم باید بهترین مدل را برای موی خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که انتخاب مدل مو باید با چهره شما هماهنگ باشد. پس از توجه به این مراحل باید همیشه موهای خود را شانه کنید و ظاهری مرتب داشته باشید.

تمیز بودن یکی دیگر از ویژگی‌های بارز در استایل آقایان خوش‌پوش است. لباس‌های تمیز و مرتب، نشانه‌ای از توجه به جزئیات و دقت در استایل می‌باشند. برای حفظ تمیزی لباس‌ها، می‌توان از روش‌های مثل شست‌وشو، اتوکشی و نظافت منظم استفاده کرد. از نکات مهم برای تمیزی که یک آقای خوش‌تیپ به آن‌ها توجه می‌کند این است که ناخن‌های خود را مرتب کوتاه می‌کند ( طی یک نظرسنجی از خانم‌های ۱۸ تا ۳۰ سال سومین موضوع مهم برای خانم‌ها ناخن‌های آقایان بودند) و به بهداشت دهان و دندان توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد. پس شستشو و نظافت شخصی را بسیار جدی بگیرید.

در نهایت خوش بو باشید و به پوست خود توجه کنید. وقتی یک مرد از ادکلن یا عطر استفاده می‌کند در واقع یکی از مهمترین حواس را تحریک می‌کند. یعنی حس بویایی! این باعث می‌شود شما به عنوان یک مرد خوشتیپ بیشتر دیده شوید! استفاده از ادکلن یا عطر باعث افزایش اعتماد به نفس شما می‌شود و این در رفتار شما نشان داده خواهد شد. ادکلن باعث می‌شود استایل خوب شما تا مدت‌ها در خاطره‌ها باقی بماند.

استفاده از جزئیات کوچک:

مردان خوش‌پوش می‌دانند که جزئیات کوچک می‌تواند تأثیر زیادی در استایل آن‌ها داشته باشد. استفاده از اکسسوری‌های مردانه مانند دستبند، کمربند، ساعت مچی یا کلاه می‌تواند استایل شیکی برای شما به ارمغان بیاورد. استفاده هوشمندانه از اکسسوری‌های مردانه می‌تواند استایل آقایان را به مرحله بعدی ببرد و جلوه‌ای منحصر به فرد و شیک به آن ببخشد. انتخاب لوازم جانبی مناسب و هماهنگ با لباس‌ها و سبک فرد، نشانگر ذوق و سلیقه خوب آقایان است.

برای خوش‌پوش به‌نظر رسیدن باید همیشه تناسب لباس و اکسسوری را حفظ کرد. خوبی اکسسوری‌های کلاسیک مردانه این است که تاریخ مصرف ندارند و می‌توان آن‌ها را تا مدت‌ها با انواع تیپ و لباس‌ها ست کرد. اکسسوری‌ها به طور کلی به لباس‌ها روح و جلوه می‌بخشند؛ بنابراین نباید تصور کنید که اکسسوری در درجه‌ی دوم اهمیت قرار دارد. این وسایل به اندازه‌ی خود لباس‌های اصلی مهم هستند.

سایز مناسب خود را پیدا کنید:

انتخاب سایز مناسب پیراهن مردانه تأثیر بسزایی در خوش‌پوشی و استایل آقایان دارد. پیراهنی که به درستی سایزبندی شده و با شکل بدن هماهنگی دارد، ظاهری شیک و منظم را به فرد می‌بخشد.

یک پیراهن مردانه که به درستی سایزاش انتخاب شده باشد، با شکل بدن فرد هماهنگی دارد. انتخاب سایز مناسب به فرد اجازه می‌دهد که در لباس احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشد و در عین حال خوش‌فرم و خوش‌استایل دیده شود. پیراهنی که برای فرد بزرگتر یا کوچکتر از سایز مناسب انتخاب شود در نافرم بودن استایل تاثیر عمده‌ای می‌گذارد. اگر پیراهن بیش از حد بزرگ باشد، ظاهر آن نامنظم و بی‌نظم به نظر می‌رسد و اگر سایز کوچک‌تر انتخاب شود، فرد را محدود کرده و راحتی در حرکت را کاهش می‌دهد. پس بسیار مهم است که در وحله اول با فرم بدنی خود آشنا باشید و در وحله دوم سایز مناسب پیراهن مردانه خود را بشناسید تا هنگام خرید پیراهن مردانه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیفیت برای یک مرد خوش‌تیپ مهم است:

کیفیت در خوش‌پوشی حرف آخر را می‌زند. انتخاب پوشاک مردانه شیک که کیفیت بالایی داشته باشد می تواند استایل و ظاهری جذاب تر بسازد. از آنجایی که استایل خوب نیازمند توجه و انتخاب پوشاک با کیفیت است، فروشگاه اینترنتی جی تی هوگرو، با هشت سال سابقه در تولید پوشاک مردانه، به تولید باکیفیت‌ترین لباس ‌مردانه، شلوار مردانه، کفش مردانه و اکسسوری مردانه می‌پردازد. شما می‌توانید به راحتی و با چند کلیک محصول مدنظر خود را خریداری نمایید و با خیال راحت و اطمینان درب منزل تحویل بگیرید.

جزئیات دقیق و دقت در طراحی و ساخت پوشاک مردانه، از عوامل تعیین کننده  کیفیت است و استفاده از مواد با کیفیت و دوخت با دقت، پوشاک را در برابر سایش و پارگی مقاوم‌تر می‌کند و استحکام آن را بیشتر می‌سازد.. پوشاک با کیفیت، به آقایان خوش‌پوش راحتی لازم را در استفاده فراهم می‌کند. استفاده از مواد نرم و خنک در ساخت پوشاک، به آنها اجازه می‌دهد تا به راحتی در فعالیت‌های روزمره خود مشغول شوند.

سخن آخر

خوش‌پوشی در آقایان به مجموعه‌ای از عوامل و اقدامات برمی‌گردد که باعث می‌شود استایل و ظاهر آنها جذاب، شیک و هماهنگ با موقعیت و مناسبت باشد. مجموع این عوامل و اقدامات می‌توانند یک مرد را خوش‌تیپ کند و بی‌توجهی به این نکات بدتیپی را منجر می‌شود.

از طرفی خوش‌پوشی برای آقایان نه تنها به تأثیرگذاری بر استایل و جذابیت آنها کمک می‌کند، بلکه به ارتقای اعتماد به نفس و روحیه مثبت آنها نیز کمک می‌کند. استایل خوب آقایان نه تنها نمایانگر ذوق و ذائقه آنهاست، بلکه نشانه‌ای از احترامی است که نسبت به خود و محیطشان دارند. بنابراین، انتخاب مناسب پوشاک، مراقبت از جزئیات و رعایت قواعد استایل، اهمیت زیادی برای آقایان خوش‌پوش باید داشته باشد.

آیا شما همواره متعجب شده‌اید که چرا برخی آقایان همیشه با استایل بی‌نقص و شیک در ظاهر خود دیده می‌شوند؟ آیا تا به حال فکر کرده‌اید که خوش‌پوشی در آقایان چگونه اتفاق می‌افتد؟ با خواندن مقاله نکاتی که فقط مردان خوش‌پوش می‌دانند به این سوال‌ها پاسخ دادیم.

سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من