مجله هوگرو

معرفی استایل های کژوال

استایل کژوال مردانه یکی از پرطرفدارترین و محبوب ‌ترین استایل ‌های مد مردانه است. استایل کژوال یک استایل غیررسمی و راحت برای آقایان هست که برای فعالیت‌ های روزمره و غیررسمی انتخاب می‌ شود. این استایل ظاهری مدرن برای شما ایجاد می‌کند. در این مقاله، به معرفی ست های کژوال مردانه و نکات مهم برای داشتن یک استایل متنوع و جذاب می‌پردازیم.

استایل کژوال چیست؟

استایل کژوال به طور کلی تا حد زیادی تحت تأثیر مد قرار می گیرد اما روش های وجود دارد که با انتخاب و ست کردن مناسب لباس‌ های کژوال می توانید همیشه استایلی به روز داشته باشید. استایل کژوال نه تنها امکان راحتی را برای شما ایجاد می کند، بلکه همچنین اساس استایل شخصی شما را تشکیل می‌ دهد. در چه زمانی میتوانیم از استایل های کژوال استفاده کنیم؟
فعالیت های روزانه، ملاقات‌های غیررسمی، مهمانی‌ ها، قرار های دوستانه و مسافرت ها از نمونه موقعیت های است که میتوانید با استایل های کژوال در آن حضور پیدا کنید.
همان طور که مشاهد می کنید این نوع پوشش کاربرد های زیادی دارد بنابراین باید برای داشتن این استایل باید در انتخاب لباس های خود دقت بیشتری داشته باشید.

برای استایل کژوال از چه لباس های استفاده کنیم؟

در این بخش قصد داریم به معرفی پوشاکی که همیشه در استایل کژوال مورد استفاده قرار میگیرند بپردازیم.


تی‌شرت
تیشرت‌ ها با رنگ‌های متنوع و طراح های مختلف از جمله ساده، طرح های گرافیکی الگویی یا پیامی جز لباس‌های کژوال پر کاربرد محسوب می شوند.

شلوار جین
شلوار جین با طراحی ساده، رنگ‌های مختلف، و سبک‌های مختلف می‌تواند بخش مهمی از استایل کژوال باشد.
همچنین شما میتوانید برای آشنایی با انواع فیت های مختلف شلوار جین مقاله مربوط با آن را مطالعه کنید

پولوشرت
پولوشرت‌ها با طراحی یقه کلاسیک و رنگ‌های متنوع از جمله لباس‌های کژوال  جذاب مردانه به شمار می آیند.

کفش‌های اسپرت
کفش‌های اسپرت، از جمله کتونی های ورزشی، اسنیکر و … انتخاب مناسبی برای استایل کژوال هستند. آن‌ها به راحتی با لباس‌های غیررسمی ترکیب می‌شوند

سویشرت
این نوع پوشاک با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف از جمله لباس‌های راحت کژوالی هستند که انواع محتلفی دارند هودی ها نیز جز این نوع پوشاک محسوب می شوند که طرفداران زیادی مخصوصا بین جوانان دارند. آن‌ها معمولاً از پارچه‌های نرم تولید می ‌شوند.

پیراهن کژوال
پیراهن‌های با طراحی مدرن و رنگ‌های جذاب نیز لباس‌ های کژوال مردانه هستند.

ساعت مچی، عینک، گردنبند و کمربند‌ها و به طور کلی اکسسوری ها نقش زیادی در استایل کژوال شما دارند.
البته که لباس های زیادی در این دسته از پوشاک قرار میگیرند اما ما قصد داشتیم با بخشی از این نوع پوشاک آشنا شوید.

معرفی ست کژوال

در این بخش به معرفی 2 نمونه استایل کژوال پر طرفدار می پردازیم:
1. استایل کژوال پرکاربرد
برای داشتن این استایل شما میتوانید از پیراهن های اسپرت استفاده کنید البته بستگی به آن دارد که میخواهید در چه فصلی از این پیراهن ها استفاده کنید. برای مثال برای مثال در فصل سرد پیشنهاد می کنیم از پیراهن های پشمی و برای فصل های گرم از پیراهن های نخی مثل پیراهن های لینن استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که در این استایل پیشنهاد می شود دکمه ها در حالت بسته نباشند زیرا شما میتوانید از تی شرت یا دورس های ساده با رنگ های خنثی برای زیر پیراهن خود استفاده کنید.برای قسمت پایین تنه بهتر از شلوار جین یا شلوارهای پارچه ای کژوال استفاده کنید و در نهایت استفاده از یک ونس ساده با رنگ مربوط به لباس های شما استایل شما را کامل می کند. از با استایل می توانید در موقعیت های مختلف با جذابیت خاصی حاظر شوید.
شما میتوانید برای انتخاب این سبک پوشاک به سایت هوگرو مراجعه کنید و با توجه به سلیقه خودتان یک ست مدرن و شیک را خریداری کنید.

2. استایل کژوال مناسب مهمانی و قرارهای دوستانه
اولین گزینه جذاب که پیشنهاد می شود استفاده از پافرهای مردانه است.
پافرها امروزه جز لباس های ترند و محبوبی محسوب می شوند که دارای طرفداران زیادی می باشند. پافر های ساده به طور کلی کاربردی تر محسوب می شوند و بهتر هست رنگ های خنثی را انتخاب کنید زیرا در هنگام ست کردن دست شما برای انتخاب لباس های دیگر باز تر خواهد بود.
شما میتوانید در فصل های سرد از دورس، بلوز یا هودی برای لایه زیری استفاده کنید و در فصل های گرم از تی شرت یا پلوشرت استفاده کنید. شما میتوانید از شلوار های اسپرتی که جذب نباشند استفاده کنید تا استایل شما کامل شود.

البته این موضوع رو فراموش نکنید که حتما از اکسسوری های مختلف استفاده کنید چون جذابیت استایل شما رو چند برابر خواهد کرد.
امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فروشگاه
حساب من